נבחרת האתלטיקה של תיכון מקיף ח' ראשון לציון זכתה במקום הראשון באליפות ה-ISF הארצית של התאחדות הספורט, והיא תייצג את ישראל באליפות העולם לבתי ספר שתיערך בטורקיה בחודש יוני.
ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך הפתיע הבוקר את חברי הנבחרת כשהגיע אליהם לכיתות במקיף ח' לברך אותם אישית על ההישג והכבוד שהביאו לעיר. קינסטליך, כשלצידו סגנו אבי חיים ומחזיקת תיק החינוך סגנית ראש העיר ליאל אבן זוהר, אמר: "גאה בכם ובהישג שלכם שהוא תוצאה של עבודה קשה ונחישות. זה לא מובן מאליו לזכות באליפות הארץ לבתי ספר תיכוניים לצד השקעה בלימודים. אנחנו מצפים שתחזרו מאליפות העולם בטורקיה עם הישגים. ראשון לציון היא עיר של ספורט וניתן לכם את מלוא התמיכה".
2 צפייה בגלריה
נבחרת האתלטיקה של תיכון מקיף ח' ראשון לציון
נבחרת האתלטיקה של תיכון מקיף ח' ראשון לציון
נבחרת האתלטיקה של תיכון מקיף ח' ראשון לציון
(צילום: חי כהן )
אתלטי הנבחרת הם: אייל עוזיאל אלוף ושיאן ישראל אשר סיים במקום ה 13 באליפות אירופה האחרונה בריצת 110 מטרים משוכות; אליאור סופר - סגן אלוף ישראל אשר סיים במקום ה-24 באליפות אירופה לקדטים בריצת 110 מטרים משוכות; עידו אליהו - סגן אלוף ישראל לקדטים בהדיפה כדור ברזל; אורי תורג'מן - לשעבר שחקנה של הפועל ראשון לציון בכדורגל, אשר ביצע הסבת ענף והחל להתמקד בריצת 800 מטר; ניק מירקין - שיאן ישראל ואלוף ישראל מתחת לגילאי 16 בקפיצה במוט; דביר מטרסו - ספרינטר אשר מתמקד בריצות ל-100 ו-200 מטרים.
חברי הנבחרות מתאמנים גם באגודת מכבי ראשון לציון אתלטיקה באיצטדיון האתלטיקה בעיר. מאמני הנבחרת הם חי כהן, בן יעקובי ואסף לוזון. לפני 14 שנים, זכו יעקובי וכהן באליפות הארץ במרוץ שליחים לבתי ספר תיכוניים ונסעו אז לאליפות העולם, וכעת הם יגיעו לאליפות כמאמני הנבחרת.
2 צפייה בגלריה
נבחרת האתלטיקה של תיכון מקיף ח' ראשון לציון
נבחרת האתלטיקה של תיכון מקיף ח' ראשון לציון
נבחרת האתלטיקה של תיכון מקיף ח' ראשון לציון
(צילום: חי כהן )
חי כהן אמר הבוקר (שלישי) ל-ynet: "היתה תחרות טובה של הילדים שלנו, כולם ביצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר ועמדו במשימות והיעדים שלנו. הייתה לנו טעות קטנה בריצת השליחים שבה לצערי הפסדנו. אך עם זאת עדיין ניצחנו בפער נקודות אדיר משאר הנבחרות שעלו לגמר. יש לנו נבחרת חזקה המרכיבה בתוכה את מיטב הנוער הישראלי".
"הגענו לתחרות מוכנים", המשיך כהן. "צוות בית ספר ובמיוחד המנהלת הגברת רויטל הירשפלד תמכו בנו מאוד בזמן ההכנות, האגודה העירונית שלנו נתנה לנו את התמיכה המקצועית ויש להודות למנהלה המקצועי מר עומרי דמלין. עכשיו אנחנו חוזרים במיידי להכנות יש לנו ארבעה חודשים להתכונן למפעל הבין לאומי ולהתמודד שם על המקומות הגבוהים".
כהן הוסיף: "יש לציין שאייל אליאור וניק יצטרכו לשלב את המפעל הזה לצד אירועים בין לאומיים רבים שיהיו להם בקיץ ובמיוחד תחרות המטרה שלהם, אליפות אירופה לנוער עד גילאי 20 שתתקיים בתחילת חודש אוגוסט באיצטדיון גבעת שרם שבירושלים".