את המשחק בו התבזנו, אוהדי מנצ'סטר יונייטד בשבת, לא יצא לי לראות, אבל אני רוצה דווקא להתייחס למגמה בקבוצה מאז אולה גונאר סולישאר לקח את המושכות.
פוגבה תחת מוריניו ופוגבה תחת אולה זו השוואה נהדרת. נכון שגם עכשיו הוא לא מושלם אבל הוא הרבה יותר ממושמע. אפשר אולי להגיד שזה הגיל או עוד סיבות אבל אני דווקא נוטה לתת את הקרדיט לסולשיאר. מהיום שבו הוא הגיע קיבלנו חדר הלבשה שקט יותר, מאמן שמשמש דמות אב לשחקנים וקבוצה שבמגמת עלייה.
1 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
(צילום: AP)
גרינווד - כמו הרבה שחקני התקפה התהליך שעובר גרינווד בקבוצה תחת סולשיאר הוא תהליך ענקי. ואחד הדברים שאני אוהב זה את החיבור שלו עם אדיסון קבאני. הפרש מטורף בגיל, אבל התאמה מושלמת בין חלוץ שראה הכל לחלוץ עם פוטנציאל לראות הכל. הרכש החדש שמגיע כחלוץ עם מעמד גבוה והיה חשש לאגו מצידו מתגלה דווקא כתורם מאוד בפאן הקבוצתי.
ברונו - הגיע כוכב כוכב אבל מליגה קטנה יותר, כוכב שנכשל באיטליה ואני הטלתי ספק רב בקשר ליכולת שלו להיות שחקן מוביל באנגליה.
מה שבטוח הוא שגם האופטמיסיטים הגדולים ביותר לא חשבו שכבר אחרי שני משחקים הוא ישתלב כאילו הוא משחק פה עשור. נראה שהרכש של יונייטד בתקופת סולשיאר הרבה יותר פוגע והרבה יותר יעיל. כסף גם מוריניו קיבל. וקיבלנו "כוכבים" בשם סאנצ׳ס, לוקאקו, מקטריאן וכו'. הרבה שחקנים של רעש צלצולים. אפשר גם ללכת עוד אחורה ולראות את די מאריה. נראה היה שהאגו שיחק משחק חשוב מאוד אצל השחקנים של פעם.
מ.ש.ל בקבוצה של היום יש שני מגנים מצוינים. וואן בי סאקה ולוק שואו. בעמדת הקשר האחורי אנחנו עוד לא סגורים וזה צריכה להיות המטרה לחלון ההעברות הבא. בקישור יש את פוגבה שנראה הרבה יותר טוב ואני מאוד מקווה שיאריך חוזה ואת ברונו שביחד איתו משלים קישור סופר יצירתי. בהתקפה רק תבחרו את מי. סאנצ'ו, גרינווד, ראשפורד, קבאני ורונאלדו זה רק חלק מההתקפה. ביחד עם עוד מספר צעירים שעתידים לבלוט בדור הבא.
וזה לא קרה פתאום, וזה לא קרה סתם. ביונייטד יש סגל נהדר. וגם אם את התוצאות לא רואים עכשיו אני בטוח שנראה בעתיד. בטח סגל טוב יותר מהתקופה שקדמה לאולה. אז אם אולה יכול להנהיג סגל לאליפות או לא זו שאלה שלא נגעתי בה כאן. אבל האם הוא תרם ליונייטד בצורה בלתי רגילה? אי אפשר להתווכח על זה.
תזכרו שקל לפרק וקשה להחריב. ותמיד טוב להודות למי שבנה. וגם אם עכשיו על הדשא לא הכל מושלם יש סגל לשנים הבאות. בהצלחה שדים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.