זה היה קרוב, אפילו קרוב מאוד. נבחרת ישראל כמעט עשתה את הבלתי ייאמן, כשאפילו שלוש נקודות במשחק מול שווייץ היו משהו שאפשר עוד לפנטז עליו. השחקנים של אלון חזן פשוט עלו לחצי שני באטרף שלא היה כמותו, ואולי עצם העובדה שמי שנכחו בפאנצ'ו ארנה בהונגריה היו לא מעט משפחות וילדים מהעוטף, הייתה הסיבה לאש בעיניים.
אם נשים את הדגש על המחצית השנייה בעיקר, בה הנבחרת שיחקה בצורה נהדרת והייתה קרובה להביך פעם אחר פעם את ההגנה של מוראט יאקין, בהחלט יש לנו על מה לבנות לקראת שני המשחקים מול אנדורה ורומניה, שיהיו סופר-גורליים.

1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ישראל שון וייסמן חוגג נגד שווייץ מוקדמות יורו 2024
שחקן נבחרת ישראל שון וייסמן חוגג נגד שווייץ מוקדמות יורו 2024
וייסמן חוגג נגד שווייץ
(צילום: עוז מועלם)

אין מה לומר, חזן פגע בינגו בחילוף של שון וייסמן שהוליד שבע דקות אחר כך את שער השוויון, אך המאמן יצטרך לחשוב היטב כיצד הוא יוצא מנצח במפגשים הבאים מול נבחרות קשוחות, שיגיעו כדי להיות מוקש ומקלות בגלגלים. בנוסף, מלבד וייסמן אפשר לציין גם את דור תורג'מן שהיה מעולה ואפקטיבי כמעט בכל פעולה שלו על כר הדשא, ועם קצת יותר מזל היה רושם בישול לענאן חלאילי, וגם שער עצום מחצי מגרש.
בתור ישראלים טובים אי אפשר שלא לקנח עם תלונה, אך הפעם להבדיל - בצדק. נגיעת יד ברורה של צסיגר ברחבה הייתה צריכה לקבוע כדור עונשין מ-11 מטרים לזכותנו, אך השופט האנגלי, אנתוני טיילור, החליט להתעלם באופן מורט עצבים גם לאחר בדיקת VAR.
לסיום, לא נותר לנו עוד מלבד להסתכל על חצי הכוס המלאה, להיות נחושים ומלאי תקווה ולפזר מעט נקודות אור מאשר להתעסק בטפל. יש לנו בהחלט נבחרת מצוינת של שחקנים נפלאים שרשמו תוצאה באמת טובה מאוד לקראת ההמשך הקצר שנותר, ואף על פי שאנחנו לא תלויים רק בעצמנו כדי להעפיל ליורו, זה לא ימנע מאיתנו להמשיך לצפות ולקוות כי לא אבדה האמונה - אל אל ישראל!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.