שני שיוטים לתום שלב המוקדמות של אליפות העולם בשייט בסירות 470, המתקיימת בספרד, והצוות הישראלי של ניתאי חסון ונועה לסרי ממוקם במקום העשירי.
חסון ולסרי פתחו את היום (שישי) כאשר הם ממוקמים במקום השמיני, אך שוב, כמו אתמול, פתחו את היום בשיוט חלש, אותו סיימו במקום ה-23. קאמבק שלהם בשיוט הבא הביא אותם למקום הרביעי והם מסיימים את היום כאשר הם במקום העשירי הכללי בתחרות, עם 69 נקודות לחובתם.
1 צפייה בגלריה
השייטים ניתאי חסון ונועה לסרי
השייטים ניתאי חסון ונועה לסרי
ינסו לשפר את מיקומם לקראת שיוט המדליות בראשון. ניתאי חסון ונועה לסרי
(צילום: Bernardí Bibiloni)
העשירייה הראשונה בתחרות מתחלקת כרגע לשתי דבוקות, כאשר מקומות 1-5 נמצאים קרוב יחסית אחד לשני מבחינת הניקוד ומקומות 6-10 מרחק רב יחסית מאחוריהם, עם הפרשי ניקוד קטנים בין מקום למקום.
מחר צפויים להערך בתחרות שני השיוטים האחרונים בשלב המוקדמות, שבהם ינסו חסון ולסרי לשפר מיקום על מנת לנסות ולהיכנס לשיוט המדליות, שיתקיים ביום ראשון, כאשר הם עוד יכולים תיאורטית לאיים על מקום בפודיום. כרגע מפרידות ביניהם ובין המקום השלישי 25 נקודות.
הצוותים היפנים עדיין ממשיכים להיוץ דומיננטיים באליפות, כאשר במקום הראשון נמצאים מתחילתה איסוזקי וסקי. מיד אחריהם הצוות הגרמני של דיץ' ומרקפורט, שסיימו את שני שיוטי היום במקום הראשון וזינקו במעלה הטבלה.