אוהדי לברקוזן לא ישכחו את עונת "הטרבל שלא היה", 2001-2002. זו הייתה יכולה להיות עונה היסטורית עבור המועדון, עם זכייה בשלושה תארים - הגביע הגרמני, הבונדסליגה וליגת האלופות. היא הסתיימה עם 0 מ-3. איך הקבוצה הצליחה לעשות את זה? לברקוזן הובילה ברוב העונה את טבלת הבונדסליגה אך כשלה במחזור האחרון, בגמר הגביע היא הפסידה לשאלקה ובגמר ליגת האלופות ספגה 2:1 מריאל מדריד, עם אותו שער זכור ומדהים של זינדין זידאן.
גם שנתיים קודם לכן הפסידה לברקוזן את האליפות רק במחזור האחרון: כל מה שהיה נחוץ לה זה ניצחון על אונטרהאכינג הצנועה, אבל מיכאל באלאק הורחק, היריבה ניצחה 0:2 והאליפות הלכה בסופו של דבר לדורטמונד.

1 צפייה בגלריה
שחקני לברקוזן חוגגים
שחקני לברקוזן חוגגים
שחקני לברקוזן חוגגים
(צילום: INA FASSBENDER / AFP)

בעקבות כל הפספוסים הללו, הקבוצה קיבלה את הכינוי "נברקוזן" - "לעולם לא". כאמור, למרות היותה קבוצת צמרת לכל דבר בגרמניה, לברקוזן מעולם לא זכתה באליפות, ובארון התארים שלה יש בסך הכל זכייה אחת בגביע הגרמני וזכייה אחת בגביע אופ"א. אך הנתון המאכזב ביותר מבחינתה הוא שסיימה 10 פעמים כסגנית בתחרויות וטורנירים שונים.
האם השנה זה יהיה שונה? פער 10 נקודות מבאיירן מינכן כאשר נשארו 10 מחזורים לסיום העונה אמור להספיק. היא זקוקה לממוצע של 2 נקודות למשחק, שזה יכול להיות גם 5 ניצחונות ו-5 תיקו. אבל למרות שבאיירן לא בשיאה, ההיסטוריה נגד לברקוזן. האם צ'אבי אלונסו ייזכר כאחד המאמנים הגדולים בכל הזמנים של לברקוזן, או שזה שוב יקרה לה?
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.