רצה הגורל וריאל מדריד פתחה את העונה ברגל שמאל. יש לה שני חוסרים רציניים בהגנה - אדר מיליטאו הבלם ושוער העל טיבו קורטואה שיחמיצו את רובה המכריע של העונה בשל פציעות. בעוד שלמיליטאו מחפשים תחליף, לקורטואה כביכול כבר נמצא. בעוד שהשוער הבלגי הנפלא יערוך תהליך שיקום מתמשך, בין הקורות יעמוד קפה אריזבלגה, או בקיצור קפה. השוער הספרדי-בסקי מגיע כמושאל מצ'לסי ובמקורו הוא שחקן אתלטיק בילבאו.
השוער בן ה-29 ידע רגעים נפלאים ובהם זכייה בליגת האלופות. אבל היו שנים בהן איבד את חולצת ההרכב לטובת הסנגלי אדוארד מנדי. אסור לשכוח שריאל ממש לא רצתה אותו כאופציה ראשונה. המועמד הבולט שלה היה יאסין בונו, שוער נבחרת מרוקו שהגיעה למקום הרביעי במונדיאל האחרון. אבל שוערה של סביליה העדיף את הכסף הגדול שמציעים הסעודים על פני האתגר המדרידאי.
1 צפייה בגלריה
קפה, תומאס טוכל
קפה, תומאס טוכל
קפה
(צילום: gettyimages)
איך יהיה קפה בשער? האם יהפוך לעוד עובר אורח בשערי אצטדיון הסנטיאגו ברנבאו או שאולי יהפוך לעוד שוער מהאגדות – כמו קיילור נבאס ואיקר קסיאס (וגם קורטואה במידה מסוימת)? ימים יגידו. בינתיים אנדריי לונין האוקראיני מחזיק את המבצר וכשהשוער יחזור לכשירות מלאה הוא יעמוד למבחן. גם לואיס דה לה פואנטה, שהיה מאמן הנוער של בילבאו בראשית דרכו המקצועית וכיום מאמן את ספרד הבוגרת, ישקיף מקרוב. יכולת טובה, בסיוע חבריו, תחזיר אותו לסגל הלאומי לקראת היורו ותביא לפריחה מחודשת אחרי כמה שנים פחות טובות.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.