הפועל ת"א כמרקחה, בעקבות ההצעה שהונחה בפני ראשי המועדון מטעם מיליארדר יהודי, שדבר קיומה ופרטיה נחשפו לראשונה ב-ynet.
במועדון האדום אף מאשרים היום (חמישי) את הדברים, ונציגיו של איש העסקים מקווים כי עד סוף השבוע הקרוב תתקבל תשובה מטעם קבוצת המשקיעים האמריקאית, שרכשה את המועדון בקיץ שעבר.
1 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
(צילום: יריב כץ)
"הוא מעוניין לקחת את המועדון לידיו באופן מיידי", אומר גורם המעורה בפרטי העסקה. "יש לציין שאין לו שום קשר לאף אחד מהכדורגל בארץ. הכל בוצע באופן דיסקרטי לגמרי. אם הוא יגיע, זה יהיה דבר אדיר עבור הפועל ת"א, מדובר באיש עסקים שמהווה שובר שוויון".
יש לציין כי המציע מעוניין להעביר את הקבוצה לשליטתו כבר בשבועות הקרובים, זאת אחרי בדיקת נאותות, כשהוא מתחייב לקחת על עצמו את כלל החובות והשקעת קבוצת המשקיעים במהלך השנה האחרונה. יתרה מכך, הרוכש הפוטנציאלי הבהיר כי במקרה של ירידת ליגה, הוא עדיין רואה את עצמו מחויב לעסקה. ההערכה כי מדובר בהשקעה ראשונית של כ-35 מיליון שקל בשנה.
"יהיה מעניין מאוד לראות מה תהיה ההחלטה של קבוצת המשקיעים", אמרו במועדון. "הכדור עכשיו בידיים שלהם. מצד אחד, הם יכולים לקבל כל שקל שהשקיעו, ואף את כיסוי החובות שיש לקבוצה, להעביר אליו את המושכות. לכאורה אפשרות לא רעה למפלט עבורם. מצד שני, אם הם יסרבו, זאת תהיה עדות לעד כמה הרצון שלהם להישאר בהפועל ת"א הוא חזק".
בתוך כל הסערה הזאת, ינסו בקבוצה להוריד את השחקנים לקרקע, כשמצפה להם כבר מחרתיים (שבת, המושבה), קרב תחתית חשוב נגד מכבי פ"ת, אחרי התיקו 1:1 המאכזב בבלומפליד, נגד הפועל פ"ת, במסגרת המחזור שעבר.