אירוע מכעיס ומקומם באליפות אירופה בכדורמים: נבחרת הנשים של ישראל לא הורשתה להופיע הערב (שישי) להצגת השחקניות, במשחק הפתיחה שלה מול איטליה, עם דיסקיות וסרט צהוב למען שחרור החטופים שבשבי חמאס. הנהלת האיגוד הישראלי זעמה והתלוננה על כך להתאחדות האירופית, בתקווה לשינוי לקראת המשחקים הקרובים בטורניר.
במשחק עצמו באליפות, הנערכת באיינדהובן, הפסידו הכחולות-לבנות 20:11 לאיטליה. כבשו לישראל: עלמא יעקבי 4, ורוניקה קורדונסקייה 3, מריה בוגצ'נקו 2, שונית סטרוגו ודינה נמקשטנסקי 1 כ"א.
3 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל כדורמים
נבחרת ישראל כדורמים
נבחרת הנשים בכדורמים
(צילום: MAJA HITIJ / gettyimages)
3 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל כדורמים
נבחרת ישראל כדורמים
החלטה מקוממת של ההתאחדות האירופית. נבחרת הנשים של ישראל
(צילום: MAJA HITIJ / gettyimages)
אגב, מאמנה היווני של הנבחרת, דימיטריס מברוטאס, הורשה לענוד על צווארו דיסקית למען שחרור החטופים. מחר (שבת, 21:30) תפגוש ישראל את אלופת אירופה ספרד ובראשון (16:30) תתמודד מול צרפת.
כשעה לאחר סיום משחק הנשים פתחה נבחרת הגברים את דרכה באליפות, במשחק מול נבחרת סרביה שנערך בזאגרב. בניגוד למקבילה הנשית, השחקנים של המאמן טל גרודמן כן קיבלו אישור לעלות עם סרטים שחורים ודיסקיות, כאשר לאורך כל ההמנון הישראלי מחזיק הקפטן עידו גולדשמידט את הדיסקית במחווה מרגשת למען החטופים.
3 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל והדיסקיות
שחקני נבחרת ישראל והדיסקיות
שחקני נבחרת הגברים דווקא כן קיבלו אישור להופיע עם דיסקיות
(צילום מסך)

במשחק עצמו הובסה ישראל 22:1 מול מי שסיימה רביעית באליפות העולם האחרונה. לכחולים-לבנים כבש רוני גרוס. מחרתיים (ראשון, 18:00) תפגוש הנבחרת את מלטה ובשלישי (18:00) תשחק מול גרמניה.