כל כמה זמן אנחנו מקבלים שביב מידע בנוגע למצבו הרפואי של אגדת הפורמולה 1 מייקל שומאכר, שנפצע קשה בראשו בתאונת סקי ב-2013 ועבר שני ניתוחים שהכניסו אותו לתרדמת של חצי שנה. שומאכר מטופל שנים על-ידי אישתו קורינה ומאז התאונה לא נחשף למצלמות.
ב-15 בספטמבר תעלה בנטפליקס סדרת דוקו שנקראת "שומאכר", שתחשוף פרטים חדשים לגבי מצבו וכוללת בין היתר ראיונות עם אישתו, בנו מיק ואחיו ראלף, שניהם נהגי פורמולה 1 בהווה ובעבר. עוד לפני שהסדרה תהיה זמינה לצפייה, המפיקים שיחררו ציטוטים מעניינים של אישתו ומיק.
2 צפייה בגלריה
מיכאל שומאכר
מיכאל שומאכר
מייקל שומאכר
(צילום: getty images)
"ברור שאני מתגעגעת למייקל בכל יום", אמרה אישתו של שומאכר בדוקו ורמזה על מצבו. "אבל לא רק אני מתגעגעת אליו, גם הילדים, המשפחה ואביו - כולם מסביבו. מייקל נמצא איתנו, אבל באופן אחר. זה נותן לנו הרבה כוח, אני חושבת".
היא גם אישרה ששומאכר עדיין מקבל טיפולים: "אנחנו עושים את זה בבית, כל מה שאפשר כדי לגרום למייקל להרגיש נוח בסביבה ביתי, כדי שירגיש את החיבור המשפחתי. אעשה את כל מה שאני יכולה על מנת לעזור לו". "אנחנו מנסים להמשיך כמשפחה כפי שמייקל אהב ועדיין אוהב", הוסיפה קורינה. "'פרטי זה פרטי', הוא תמיד אמר. מאוד חשוב לי שהוא ימשיך ליהנות מחייו בפרטיות. מייקל תמיד הגן עלינו, עכשיו אנחנו מגינים עליו".
2 צפייה בגלריה
קורינה שומאכר
קורינה שומאכר
קורינה שומאכר
(צילום: getty images)
מיק שומאכר דיבר על הקושי לחלוק את ההצלחה שלו בפורמולה 1 עם אביו: "התאונה פגעה בחווית המשפחתיות שלנו, ברגעים שאנו חולקים אחד עם השני, זה לא נוכח יותר בחיינו. זה לא הוגן. אני חושב שאבא ואני היינו מבינים אחד את השני טוב יותר היום, רק בגלל שאנחנו דוברים אותה שפה, ספורט מוטורי. על זה אני חושב רוב הזמן, על כמה זה יכול היה להיות נהדר. הייתי עושה הכל בשביל לקבל את זה".
אגב, רק לפני שלושה ימים התפרסם ב"בילד" ראיון עם חברו הקרוב של שומאכר, נשיא ארגון הספורט המוטורי הבינלאומי ז'אן טוד. "מצבו ישתפר לאט ובטוח", הוא אמר. "ביליתי זמן רב עם קורינה מאז התאונה של מיכאל ב-2013. היא אישה מדהימה ומנהלת את המשפחה. היא לא ציפתה לזה. זה קרה בפתאומיות ולא הייתה לה שום בחירה. אבל היא עושה זאת טוב מאוד. אני בוטח בה והיא בוטחת בי".