טרגדיה באוסטרליה: רוהאן דניס, אלוף העולם פעמיים ברכיבה נגד השעון ומדליסט אולימפי, חשוד כי דרס למוות את אשתו, מליסה הוסקינס, בעצמה רוכבת מקצוענית ואלופת עולם לשעבר ברדיפה קבוצתית. זאת בסמוך לביתם באדלייד. לשניים יש שני ילדים קטנים.
משטרת אדלייד מסרה כי שירותי החירום הוזעקו לביתם של הזוג אתמול מעט אחרי השעה 20:00, לאחר שקיבלו דיווח על אישה שנפגעה על-ידי מכונית. הוסקינס סבלה מפציעות חמורות בכל חלקי גופה, נלקחה לבית החולים המקומי, אך שם מתה מפצעיה.
2 צפייה בגלריה
רוהאן דניס
רוהאן דניס
נעצר. דניס
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
מליסה הוסקינס
מליסה הוסקינס
מליסה הוסקינס
(צילום: Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)
רוהאן דניס, אשתו מליסה וילדיהם, 6 ימים לפני התאונה הקטלנית
דניס בן ה-33, מהספורטאים המוכרים באוסטרליה ורוכב קבוע בשנים האחרונות בטור דה פראנס, מואשם בגרימת מוות ברשלנות ונהיגה לא זהירה המסכנת חיים. משפטו נקבע ל-13 במרץ בבית המשפט באדלייד.
דניס, כאמור, רוכב מעוטר למדי. הא הוכתר כאלוף העולם נגד השעון לשנת 2018 ו-2019, ומחזיק בניצחונות בקטעים בטור דה פראנס, בוואלטה אספנייה, בג'ירו ד'איטליה, בטור דה סוויס ועוד. ניצחון הדירוג הכללי הבולט שלו היה בטור דאון אנדר, בשנת 2015.
כמו כן, זכה לפני שלוש שנים בטוקיו במדליה האולימפית הראשונה שלו - ברכיבת כביש נגד השעון. יש לו אף מדליית זהב במשחקי חבר העמים הבריטי בשנה שעברה. רק לאחרונה הודיע כי הוא מתכוון לפרוש בסוף שנת 2023.
הוסקינס (32) הייתה ידועה כרוכבת מסלול ומרוצי כביש נהדרת, שפרשה עוד ב-2017. היא ייצגה את אוסטרליה בשתי אולימפיאדות (לונדון וריו) וכמובן השתתפה בעשרות אליפויות עולם ומסלול שונות.