בעיניי, עודד קטש הפך את מכבי תל אביב לקבוצה מפסידה, לא יציבה, לא דורסנית, כזו שלא מנצלת מומנטומים. אל תתבלבלו - מכבי הייתה חייבת לעבור את מונאקו. חייבת. הסגל של מכבי יותר טוב, יותר אתלטי, יותר עמוק ויותר מוכשר. ראו את זה עם ניצחון החוץ בתחילת הסדרה, וגם בחלקים מהמשחק החמישי, אבל מונאקו קלטה שעלתה מולה קבוצה פגיעה עם מנטליות של פראיירית - וכך קטש הצליח לפספס הזדמנות זהב להעפיל לפיינל פור.
תחשבו על זה: אין רוסיות ביורוליג, מה שאומר שאין צסק"א מוסקבה, זניט סנט פטרסבורג, קאזאן ועוד. זה אומר שעם סגל עמוס אמריקאים כמו שיש למכבי, העפלה לרבע גמר הפלייאוף הייתה חובה ולא הישג כפי שמנסים לצייר את זה, ואחרי שקטש כבר איבד השנה תואר - גביע המדינה - הוא לא ידע לעשות צעד נוסף עד לרביעייה הגדולה.
1 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש
(צילום: עוז מועלם )

המשחק האחרון היה מלא בהזדמנויות. מייק ג'יימס כבר נפצע לקראת סוף המשחק, הכל הלך לטובת מכבי - אבל איכשהו קטש לא מצליח למצוא את הנוסחה המנצחת ולהחדיר מנטליות ווינרית במכבי תל אביב. הכל מקרי, הכל נטול שיטה, אופי ואפילו לחימה. שחקנים כמו לורנזו בראון מקבלים קרדיט מוגזם ובלתי מוצדק. קטש היה חייב לסיים את המשחק עם ווייד בולדווין וג'ון דיברתולומאו ולספסל את בראון שרועדות לו הידיים במאני טיים.
לא להעפיל לפיינל פור? לא לעבור את ירושלים 3 פעמים השנה? זה אומר שקטש הרגיל את מכבי להפסדים, ומה שהכי מדאיג הוא שההנהלה נראית מרוצה כאילו התרגלה לבינוניות.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.