העולם היה המום עם המעבר של לאו מסי לפ.ס.ז'. בתחילה נראה היה שיישאר בקאמפ נואו, אחרי שדווח על חוזה חדש ומקוצץ ב-50%, אך נוכח העובדה שברצלונה נמצאת בחובות כבדים ותקנות השכר בלה ליגה לא איפשרו לה לחדש את חוזהו, נאלצו במועדון להיפרד מהכוכב הארגנטינאי. היה די ברור שבמקרה כזה הוא יחבור לניימאר בפ.ס.ז', שגם יכלה לשלם לו בגדול.
מסי יכל לבחור ביעד אחר ומאתגר יותר לסיום הקריירה, כמו הפרמייר-ליג, הליגה הטובה והקשה בעולם. מועדוני פאר כמו יונייטד וליברפול יכלו להוות אתגר רציני עבורו. אופציה נוספת ומעניינת לא פחות הייתה הצטרפות לחברו הטוב לואיס סוארס באתלטיקו מדריד. תחשבו על אתגר בדמות זכייה ראשונה בצ'מפיונס עם המועדון הזה.

1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: EPA)

לאו מסי נמצא בסטטוס בו הוא היה יכול לבחור כל קבוצה, מבלי לקחת בחשבון את עניין השכר כדבר החשוב ביותר. כסף מניע את עולם הכדורגל, בטח בשנים האחרונות, אך שחקן כמו מסי, שתמיד שמר אמונים לברצלונה ולא התפתה להצעות שקיבל לאורך השנים, היה יכול לשמור מעט על הרומנטיקה ולתת לנו כאוהדים להתרגש עוד קצת מרגעי הקסם שלו ובליגה חזקה ואיכותית יותר. הליגה הצרפתית קטנה על מסי, משחקי הליגה עבורו יהיו כמו אימונים. פ.ס.ז' היא פשוט האופציה הקלה ביותר, גם מבחינת רמת הליגה, גם מבחינת תנאי השכר שהוצעו לו וגם נוכח הסגל האדיר שנבנה שם.
אין אוהד כדורגל שלא היה רוצה לראות את מסי לובש את מדיהן של יונייטד, ליברפול, אתלטיקו או מילאן, ולראות אם השחקן שמוגדר על ידי לא מעט כגדול בהיסטוריה היה יכול לעשות להצליח אצלן, אך כנראה שלא נדע לעולם. במקום זאת, הוא בחר בכסף הגדול ובליגה שתהיה קטנה עליו בכמה מידות, אך זה לא אומר שאין פה "מאסט" מבחינתו: הבחירה בפרויקט השאפתני של אל ח'לאיפי אומרת שהפרעוש יהיה חייב לסיים את הפרק בפריז עם זכייה בליגת האלופות. כל דבר פחות ייחשב ככישלון מהדהד.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.