המשחקים האולימפיים בטוקיו הפכו את 2021 לשנה היסטורית עבורי ועבור ענף הטאקוונדו. נסעתי לטוקיו נערה בת 19 שרוב הישראלים אינם מכירים ולאחר יום קרבות ארוך, חזרתי מדליסטית ארד אולימפית.
תמיד כיוונתי גבוה, תמיד אהבתי לנצח. לזכות בכרטיס למשחקים האולימפיים בטוקיו היה חלום שהתגשם וממש לא מובן מאליו. ביום הזה, היום המדהים בחיי, לא ויתרתי לעצמי ונתתי בקרב המכריע את כל מה שהיה לי והרבה הרבה יותר, למרות העייפות ועם לחץ רב כשאני יודעת מה מוטל על הכף. לעולם לא אשכח את רגעי האושר. את ההבנה שעשיתי את זה.
2 צפייה בגלריה
אבישג סמברג עטופה בדגל ישראל
אבישג סמברג עטופה בדגל ישראל
אבישג סמברג. "לעולם לא אשכח את רגעי האושר"
(צילום: AP)
יחיעם שרעבי, המאמן שלי, וצוות שלם של אנשים שעמדו מאחורי הזכייה המרגשת התרכזו בי בחודשים האחרונים. שעות רבות של אימונים, פציעות ועבודה מנטלית הכינו אותי ליום הזה. לא יכולתי לעשות את זה בלעדיהם. המשפחה שלי שתמכה בי לאורך כל הדרך מהיום הראשון נתנה לי את האמונה שזה אפשרי.
ביום התחרות החלטתי שאני מגיעה בשביל ליהנות. אמרתי לעצמי שאני רק בת 19 ויהיו לי עוד הזדמנויות רבות לתקן, להשתפר ולהגיע הכי רחוק שאפשר. עצם ההגעה עצמה למשחקים האולימפיים ברגע האחרון היא מטורפת. הקריטריון בטאקוונדו נוקשה מאוד ורק 16 (או במקרה שלי, שהוא יוצא דופן - 17) מתחרות מכל העולם מגיעות להתחרות באולימפיאדה.
2 צפייה בגלריה
אבישג סמברג
אבישג סמברג
אבישג סמברג. "החלטתי שאני מגיעה בשביל ליהנות"
(צילום: getty images)
חיבקתי את ההזדמנות שנפלה בחלקי בשתי ידיים. אין לי ספק שזו השנה הטובה בחיי וכולי ציפייה לקראת הבאות. אני רוצה לאחל שנה טובה והמון בריאות לכל עם ישראל, להודות לכולם על התמיכה והחיבוק החם שאני מקבלת מכם כל יום, זה מרגש אותי ברמות והכי לא מובן מאליו.
פורסם לראשונה: 16:33, 06.09.21