תגידו מזל טוב למריה שראפובה. לא רק בגלל שהטניסאית לשעבר חגגה אתמול יום הולדת 35, אלא בשל הבשורה המרגשת שחשפה בחשבון האינסטגרם שלה. שראפובה שיתפה את עוקביה, בדיוק ביום הולדתה, כי היא מצפה לילד ראשון.
"התחלה נהדרת", כתבה בפוסט שהעלתה לאינסטגרם והוסיפה בצחוק: "אכילת עוגת יום הולדת לשניים תמיד הייתה המומחיות שלי".
3 צפייה בגלריה
מריה שראפובה
מריה שראפובה
מריה שראפובה
(צילום: gettyimages)
הבשורה המרגשת של שראפובה
הבשורה המשמחת של שראפובה הגיעה פחות משנתיים אחרי שהודיעה על אירוסיה לאיש העסקים האנגלי, אלכסנדר גילקס. גילקס, אגב, נחשב לאחד מחבריו הקרובים של הנסיך וויליאם. הם למדו יחד ונשארו בקשר טוב עד היום.
עוד לפני שגילקס הכיר את שראפובה הוא היה נשוי למעצבת מישה נונו, מי שהייתה אחראית לקשר בין הנסיך הארי למייגן מרקל. הם התחתנו ב-1996 ונפרדו ב-2016.
שראפובה וגילקס
"אמרתי לך 'כן' מהיום הראשון שנפגשנו", כתבה שראפובה בדצמבר 2020, לאחר שהודיעה על האירוסין. "זה היה הסוד הקטן שלנו, לא כך". גילקס, המבוגר מארוסתו הטרייה בשמונה שנים, שיתף את הפוסט אז גם בחשבון האינסטגרם שלו והוסיף: "תודה שהפכת אותי לאדם מאוד-מאוד שמח. מצפה לאהבה אין סופית".
שראפובה הייתה לא מעט במדורי הרכילות לאורך השנים. לפני גילקס, פורסם כי הייתה במערכת יחסים עם סולן מארון 5 אדם לוין והטניסאי הבולגרי גריגור דמיטרוב. כמו כן, הייתה מאורסת לשחקן הלייקרס לשעבר, סשה וויאצ'יץ', אבל השניים נפרדו ב-2012.

חמישה תארי גראנד סלאם, פרשת סמים והשעיה

כזכור, לפני קצת יותר משנתיים, הודיעה שראפובה על פרישה מטניס. "הטניס הראה לי את העולם ולימד אותי על החומר ממנו אני עשויה. זה איפשר לי לבחון את עצמי ואת הצמיחה שלי. לא משנה מה אבחר לעשות בפרק הבא שלי, עדיין אטפס ועדיין אצמח", סיפרה אז כשתלתה את המחבט.
3 צפייה בגלריה
מריה שראפובה
מריה שראפובה
(צילום: gettyimages)
שראפובה זכתה בחמישה גראנד סלאמים בקריירה, הראשון שלה בווימבלדון ב-2004. הזכייה האחרונה שלה נרשמה ב-2014, אז הניפה את הגביע ברולאן גארוס. היא זכתה ב-36 תארי WTA והכניסה במהלך הקריירה שלה כמעט 39 מיליון דולר מכספי זכייה. היא זכתה בכל אחד מטורנירי הגראנד סלאם והייתה בסך הכל האישה העשירית בהיסטוריה שעשתה זאת (השישית מאז החל העידן המקצועני).
הנסיגה הגדולה בקריירה של שראפובה החלה ב-2016, אז הודיעה שנתפסה בבדיקת סמים והורחקה ל-15 חודשים. היא חזרה לסבב באפריל 2017 וקיבלה כרטיסים חופשיים לטורנירים בשטוטגרט, מדריד ורומא. היא נחלה הצלחה בטורניר הראשון שהשתתפה מאז שחזרה והגיעה עד לחצי הגמר. ב-2018 שבה ליכולת הגבוהה שאפיינה אותה, חזרה לטופ 25 והגיעה לרבע גמר רולאן גארוס, טורניר שזכתה בו פעמיים בעבר.