הפועל תל אביב סיכמה היום (רביעי) עם אחד מכוכבי נבחרת הנוער, אל-ים קנצפולסקי, על חוזה לשלוש שנים עם סעיף שחרור של 900 אלף אירו.
מדובר בחוזה המקצועני הראשון של קנצפולסקי, אחרי שיצא לאליפות אירופה עד גיל 19 בסלובקיה כשחקן חופשי. בתחילה היו מחלוקות בין הצדדים על נושא משך החוזה וסעיף השחרור, אלא שבסופו של דבר התנאים סוכמו. הצדדים סיכמו כי מי שמיועד להיות שחקן הרכב אצל קובי רפואה, יחתום על חוזה לשלוש שנים ולא חמש שנים וסעיף השחרור - שהיה סלע המחלוקת - יהיה 900 אלף יורו.
1 צפייה בגלריה
אל ים קנצפולסקי
אל ים קנצפולסקי
אל ים קנצפולסקי
(צילום: Seb Daly - UEFA via Sportsfile)
בסביבתו של הקשר רצו כי סעיף השחרור יהיה בסביבות חצי מיליון אירו, אולם הוחלט כי הוא יהיה גבוה יותר ובמקרה של העברה עתידית כמו בפורמטים אחרים במועדון, הוא יקבל 20 אחוזים מדמי ההעברה. קנצפולסקי יחתום מחר על החוזה ויצטרף לאימוני הקבוצה אחרי שהחמיץ את מחנה האימונים בסרביה.
בעניין אחר: אחרי שהפועל תל אביב סיכמה על חוזה לעונה אחת ואופציה לעונה נוספת עם הבלם הספרדי טאצ'י, החליט האחרון לשנות את החוזה שנשלח אליו ודרש חוזה לשנתיים עם סעיף יציאה. זה הוביל לעיכוב ביצוע מולו ובצוות המקצועי יעשו חישוב מחדש, אולם העסקה עדיין לא ירדה מהפרק. המגן השמאלי יהב גורפינקל (24) חתם לעונה עם אופציה לחת נוספת ויצטרף לסגל.