מחזה מפחיד נראה הלילה (בין שני לשלישי) בטורניר וושינגטון, כשהטניסאי הסיני, וו ייבינג, המדורג 90 בעולם, קרס והתמוטט על המגרש במהלך משחקו מול יוסוקה וואטנוקי היפני בסיבוב הראשון.
ייבינג הוליך 1:4 במערכה הראשונה, ניגש לעבר כסאו כדי להתיישב ולשתות ופשוט קרס. הטמפרטורות בבירת ארה"ב חצו אף רף ה-30 מעלות ועל המגרש הטמפרטורה אף חמה עוד יותר. רופאים רצו כדי לברר לשלומו, וגם כאשר הקימו אותו, הוא נראה מעולף.
1 צפייה בגלריה
וו ייבינג
וו ייבינג
שוב זה קורה לו. ייבינג
(צילום: REUTERS/Hannah Mckay)
ניתן היה לראות, בתמונות ששוחררו לרשתות החברתיות, אדם אחד מחזיק מטריה מעל ייבינג כדי לספק לו צל, לפני שהוא עזב את המגרש. עיתונאי הטניס, חוסה מורגדו, אמר כי מדובר ב"תמונות מפחידות", כאשר לא מעט מעריצים פנו לרשתות החברתיות כדי לאחל לסיני החלמה מהירה.
לאחר שהמשחק הופסק לכמה דקות, הוחלט שייבינג יפרוש ויתאושש. מארגנטי הטורניר מסרו בהודעה רשמית כי הוא פרש עקב "מחלה". יש לציין כי רק לפני מספר שבועות, במשחקו בטורניר ווימבלדון, מול פרנסס טיאפו האמריקאי, ייבינג גם כן התמוטט על המגרש, אולם לאחר מכן המשיך לשחק. אז טען השחקן כי "היה משהו לא בסדר באוכל שאכלתי אתמול בלילה - אפילו הרגשתי שאני מאבד את ההכרה שלי עוד לפני ההתמודדות".
ייבינג דווקא נמצא בעיצומה של השנה הטובה בקריירה שלו. הוא זכה בפברואר האחרון בטורניר בדאלאס וקפץ אז למקום ה-58 בעולם - הגבוה אי פעם עבור טניסאי מארצו. בשנה שעברה הפך ייבינג לטניסאי הסיני הראשון מאז 1946 שמגיע לסיבוב השלישי באליפות ארה"ב.