מרסי, לאו מסי.
איני מאמין שהגיעה העת לכתיבת מילים אלו. מסרב להאמין ולעכל את המאורע - מסי משחק בקבוצה אשר שחקניה לובשים מדים שאינם בגווני כחול-ארגמן.

1 צפייה בגלריה
מסי עם אמבאפה וחכימי
מסי עם אמבאפה וחכימי
מסי עם אמבאפה וחכימי
(צילום: AFP)

צרפת מתהדרת במונומנטים כדוגמת קתדרלת נוטרדאם ומגדל אייפל, מעתה היא תתהדר בליונל מסי. את שער הניצחון בפריז תחליף שמחת הניצחון של לאו, והמוני האנשים הצובאים על בתי הקפה המסורתיים ברחובותיה, מעתה יצבאו על דלתות הפארק דה פראנס, לצפות בגדול מכולם.
מטרתו העילית תהיה להמשיך לעורר השתאות בקרב אוהדי פריז, ולהפיח נשמה בחלומם הרטוב - זכייה בליגת האלופות. הוא ירצה להמשיך להכות בתדהמה את המוני מעריציו גם במדיו החדשים, הכחולים-לבנים. הדשא אותו דשא והכדור העגול - בנו של לאו - ימשיך להידבק לרגלי אביו. לאו ימשיך לכתוב כותרות עוצמתיות עם רגליו הזריזות גם בשפה הצרפתית.
ואנחנו? אנחנו נמשיך להביט בו בפליאה, להשתאות למראה הכדורגלן הטוב ביותר עלי-אדמות, ונצבוט לא מעט את עורנו כהוכחה לכך שאיננו חולמים.
פריזאים, היכונו לרנסנס של כדורגל. עזבו את השנסונים וגשו לצפות באדריכל הקונצרטים, מיסייה ליונל מסי. לאו הוא כעין סימפוניה מדהימה, מערך משוכלל בו יש הכל מהכל. אם אין נתיבי מסירה, הוא ימציא אותם. אם אין נתיבי הבקעה, הוא יסלול אותם. אתם נכנסים לחלום עם עיניים פקוחות. מה שהיה הוא לא מה שיהיה. לאו ילמד אתכם תאווה לעיניים מהי.
צפו בו משחק, קראו עליו ספרים - כך יהיה לכם מה לספר לילדיכם ונכדיכם. הינכם מחויבים לציידם בנדוניה מפוארת שכזו. זו הירושה היפה ביותר, כמסורת העוברת מדור לדור, אותה אתם נדרשים להעניק להם.
אי שם ב-1980 נפוליאון כבש מדינות, ב-2021 לאו מסי כובש את צרפת כולה. אתם חושבים שהגזמתי, אני יודע שלא.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כ