מבט על העונה המוצלחת של נאפולי, אלופת איטליה הטרייה, מציג לנו לא מעט שחקנים מוכשרים שיכולים להגיע רחוק. סביר להניח שהרוב ידברו על הצפויים יותר ביניהם, אך יש בנוסף שחקן אחד שמסתתר בצללי אור הזרקורים המגיע אחרי עונה מוצלחת. אני מדבר על קשרה הצפון מקדוני של הקבוצה, אליף אלמאס.
הכדורגל המקדוני ידוע בעיקר בזכות גוראן פאנדב שנחשב כאגדה גדולה במדינה. פאנדב היה חלוץ ששיחק שנים רבות בצמרת של אירופה והוביל אותה להשתתפות היסטורית באליפות אירופה. אלמאס ופאנדב שיתפו פעולה בנבחרת ויש האומרים שלאחר פרישתו של החלוץ, העם המקדוני מסתכל על אלמאס כמי שיוכל לרשת את תפקידו כיקיר העם. הוא מקווה להגיע לגבהים הללו.

1 צפייה בגלריה
אלמאס וספירובסקי בטירוף
אלמאס וספירובסקי בטירוף
אלמאס וספירובסקי בטירוף
(צילום: EPA)

אלמאס בן ה-23 הוא שחקן בעל ראיית משחק משובחת וכישרון שיכול לצמוח רבות. הוא מגיע לאחר עונה מוצלחת במדיה של נאפולי, לאחר שהיה אחד מהחלקים השקטים אך בולטים בקבוצה. הוא אמנם לא שיחק הרבה בקביעות, אך מתי ששיחק אלמאס היה חלק שסייע רבות בהשגת המטרה. ב-36 משחקי הליגה בהם שותף הוא היה מעורב ב-9 שערים. הנתון המחמיא הנ"ל בוודאי לא מספיק עבור הקשר, שלרוב עלה מהספסל ולא יצא לו להיות חלק קבוע בהרכב.
ראוי לציין שבעונה הקרובה יש שינוי בנאפולי, אחרי שלוצ'אנו ספאלטי עזב את הנאפוליטנים ובמקומו הגיע רודי גרסיה. אין לדעת מה התכניות של רודי, סביר להניח שהוא ישים את עיניו על אלמאס, אבל מי יודע, אולי יתן לו חלק יותר בכיר בקבוצה.
בזמן האחרון גם צצו דיווחים על כך ששמו של אלמאס עולה ברדאר של קבוצות שמתעניינות בו, אחת מהן היא ליברפול. ע"פ דיווח של עיתונאי טורקי בשם אקרן ארקאנלר, בדצמבר האחרון מאמנה של האדומים יורגן קלופ יצר קשר עם המקדוני וסיפר לו על התכנונים שיש לו עבורו במידה וישחק תחתיו בליברפול. נשארו לקשר הנפלא עוד שנתיים בחוזהו, ואין לדעת אם הוא חושב על עזיבה או להישאר ולהילחם על מקום בסגל, אך דבר אחד בטוח - שבמידה שאלמאס ישחק בקבוצה אחרת, היא תקבל שחקן מבטיח שגם מגיע בשווי "נמוך" יחסית לשוק של היום, 26 מיליון אירו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.