היום הרביעי של אליפות העולם בגלישת רוח עמד היום (חמישי) בסימן מהפכים, אך עדיין עם ארבע ישראליות וישראלי אחד בתוך עשרת הגדולים.
אצל הנשים, ביצעה קטי ספיצ'קוב יום שיוטים יציב יחסית ועלתה שני מקומות בדירוג הכללי, עד למקום השלישי. ספיצ'קוב החלה את היום עם שני שיוטים במקום השלישי, אך לאחר מכן נחלשה מעט וסיימה במקומות 11, 11 ו-20.
1 צפייה בגלריה
קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב
(צילום: Phil Walter/Getty Images)
היום היתל מזג האויר במתחרי האליפות, כאשר הרוחות ההפכפכות שינו כיוון לאורך כל היום ונחלשו מאוד בשיוטים האחרונים. מזג האויר גרם לחוסר יציבות הן אצל הגברים והן אצל הנשים, כאשר רבים מהמובילים לא מצליחים לשמר את הדומיננטיות עד כה ומסיימים עם שיוטים חלשים.
אצל הנבחרת של שחר צוברי היה המצב קשה עוד יותר, כאשר שלוש המובילות מסיימות יום חלש ונדחקות לאחור. שרון קנטור, שהחלה את היום במקום השני הכללי, ביצעה חמישה שיוטים מאוד לא אופייניים, בהם סיימה 15, 16, 19, 27 ו-30 וירדה למקום השביעי הכללי. אחריה במקום השמיני שחר טיבי, שאמנם סיימה שני שיוטים במקום שני, אבל שלושה שיוטים במקומות 32, 18 ו-35. סוגרת את העשירייה תמר שטיינברג.
מי שדווקא נהנו מיום טוב יחסית היו דניאלה פלג ומאיה מוריס, שהצליחו לטפס למקומות ה 15 וה-16 בהתאמה וינסו מחר להמשיך במגמת השיפור ולסגור פער של כ-20 נקודות, על מנת להצליח ולהיכנס לשיוטי המדליות.
בגברים, תום ראובני מקבע את מקומו בעשרת הגדולים באליפות, כאשר הוא מתחיל את היום בשיוט חלש, במקום 28, אך לאחר מכן מתאושש במהירות ומסיים במקומות 13, 10, 5 ו-10. תוצאות היום מעלות את ראובנילמקום השלישי הכללי. המקום השלישי מבטיח עליה ישירה לחצי הגמר, כך שמחר ימשיך ראובני להיאבק על הכרטיס הישיר לחצי, תוך שהוא מנסה לשמור על הפרש שלושים הנקודות, בינו לבין המתחרה שבמקום עשירי, על מנת לא להידחק מהעשירייה. שני הישראלים הבאים בטבלה הם תומר ורדימון, שעלה למקום ה-24 ויואב עומר במקום 26.