אחרי שנתיים בהן הקבוצה רואה את מכבי חיפה משתלטת על הכדורגל הישראלי וזוכה בשתי אליפויות מרשימות, למכבי תל אביב נמאס. העונה האחרונה, שהסתיימה ללא תואר, כבר הייתה יותר מדי עבור מיץ' גולדהאר, שאחרי כמה שנים רגועות יחסית בגזרת הרכש, החליט להכניס את היד עמוק בכיס ולבנות סגל לא פחות איכותי מזה של היריבה הירוקה.
ניר ביטון, דור פרץ, יוריס ואן אובריים (ואולי גם אלי דסה ויונתן כהן) וכמובן ערן זהבי הם שמות שוודאי מדירים שינה מעיניו של ברק בכר – בטח אחרי שזהבי כבר פתח את העונה עם שני שערים שהעלו את קבוצתו לפלייאוף העלייה לליגה האזורית. קרוב לוודאי שמכבי עוד תחזק את הסגל, כאשר מלבד דסה המאמן ולדימיר איביץ' רוצה להביא גם בלם זר איכותי. נדמה שהקרב בין מכבי ת"א למכבי חיפה על הצלחת הולך להיות לוהט במיוחד העונה, וגם לבאר שבע ודאי יהיה מה להגיד עם כמה רכישות מעניינות.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב
ערן זהבי והחברים בצהוב
(צילום: עוז מועלם)
העונה עוד לא התחילה וכבר הערב מחכה לאיביץ' אחד המשחקים החשובים שלו, מול ניס החזקה. הצרפתים כמובן פייברוטים, אבל מכבי לא תוותר על העונה האירופית שלה ותשיב מלחמה. מדובר במשימה קשה, אך אפשרית. והיי, כשבקבוצה שלך משחק ערן זהבי צפויים לקרות דברים מעניינים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.