היום שאחרי אירופה: מכבי ת"א בכדורעף סיימה אמש (רביעי) את דרכה בגביע האתגר אחרי שהפסידה בגומלין ביוון 3:0 לאולימפיאקוס (6:0 בסך שני המשחקים). גם התקווה לנצח מערכת אחת נגוזה ובכל זאת הצהובים נעלו את הקמפיין עם מדליית הכסף ועם הופעת שיא של קבוצה ישראלית בגביע האתגר.
"התחושה היא אכזבה מבחינת זה שלא הצלחנו להוציא מעצמנו יותר", אמר מאמן הקבוצה גל גלילי. "אומנם הצלחנו להתעלות מול קבוצה באמת טובה אבל היינו צריכים לרשום הופעת שיא כדי להפתיע אבל לצערי זה לא קרה".
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א, אולימפיאקוס, כדורעף
מכבי ת"א, אולימפיאקוס, כדורעף
שחקני מכבי ת"א עם מדליות ההשתתפות
(צילום: רינת ורדי, באדיבות מכבי ת"א)
עוד הוסיף גלילי: "צריך להסתכל על התמונה הגדולה. אני חושב שעשינו עונה אירופית היסטורית ואני מקווה שנתאושש במהירות ונחזור למהירות שיש לנו בארץ. הפלייאוף מתחיל כבר ביום ראשון ונצטרך לבוא מוכנים".
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א, אולימפיאקוס, כדוריד, גמר
מכבי ת"א, אולימפיאקוס, כדוריד, גמר
שחקני מכבי ת"א נפרדים מגביע האתגר
(צילום: רינת ורדי, באדיבות מכבי ת"א)
קפטן הקבוצה גנדי סוקולוב הוסיף: "אני מקווה שהקבוצה תיקח מהחוויה וההשתתפות במפעל משהו שידחוף אותה קדימה לקראת המשך העונה בארץ. אחרי יום חופש נצטרך להתרכז ברבע גמר הפלייאוף. השאיפה היא לקחת אליפות".
"הרגשות מעורבים. אמנם הגענו לגמר, שזה הישג חסר תקדים בכדורעף הישראלי. אבל עדיין הפסדנו", סיכם דורון שטרוק, יו"ר אגודת מכבי ת"א, "מכבי זאת לא קבוצה שיודעת להפסיד ומוכנה להפסיד. זה לא ב-DNA שלנו אבל עשינו צעד קדימה. השנה הגענו לגמר, שנה הבאה נעשה עוד צעד בתקווה להביא את הגביע. המשימה כעת היא אליפות המדינה ובה אנחנו מתרכזים כרגע".