בדקה ה-71 ברבע גמר ליגת האלופות בברנבאו, מנצ'סטר סיטי עלתה ל-2:3 והשלימה את המהפך השני במשחק. סיטי הייתה במומנטום באותן הדקות, במשחק רב שערים, כך שאף אחד לא היה מופתע כשהיא עלתה שוב על הלוח, אבל כובש השער דווקא הפתיע את חלק מצופי המשחק - יושקו גבארדיול. אחרי השער הזה ריאל מדריד עוד השוותה, אבל השער של הקרואטי עזר לא מעט לסיטי להעביר את ההכרעה למשחק הביתי.
גבארדיול לא ידוע ככובש גדול, זה היה שערו הראשון במדי הקבוצה, אבל בלם העתיד של הכדורגל העולמי מככב בגיל 22 במדים התכולים והוא שחקן חשוב מאין כמוהו במערכת של פפ. הוא אחת הסיבות לכך שסיטי עוד מועמדת לכל התארים שעל השולחן.

1 צפייה בגלריה
גבארדיול והולאנד חוגגים עם פודן
גבארדיול והולאנד חוגגים עם פודן
גבארדיול והולאנד חוגגים עם פודן
(צילום: REUTERS/David Klein)

הוא הגיע מלייפציג רק העונה, והוא שחקן הרכב כמעט קבוע במשחקי סיטי. בפרמייר ליג הוא פתח ב-19 משחקים, למרות הפציעה בפברואר, ועוזר להגנה היציבה יחסית. בליגת האלופות הוא פתח בחמישה, וצפוי להמשיך לפתוח אם סיטי תמשיך במפעל. הוא יודע לשחק בעמדת הבלם וגם בעמדת המגן השמאלי, לפי הצורך של פפ.
הנתונים הסטטיסטיים של גבארדיול מרשימים: הוא שחקן ההגנה עם הכי הרבה תיקולים מוצלחים במועדון (ושלישי בסגל), ומוביל את הקבוצה בממוצע של תיקולים מוצלחים ל-90 דקות. גברדיול מוביל את כל הסגל. הוא שמיני במנצ'סטר סיטי בכמות המסירות המוצלחות בפרמייר ליג, שביעי בממוצע ל-90 דקות, וצריך לזכור שהוא פיספס חודש שלם בעקבות הפציעה שלו, מה שמשפיע על הסטטיסטיקה הכוללת.
הנתונים האלו יכולים רק להשתפר ולהתפתח כשלוקחים בחשבון שהוא שחקן צעיר, והכניסה המוצלחת שלו למערכת כשהציפיות ממנו גדולות בעקבות הסכום בו נקנה (90 מיליון אירו), היא לא מובנת מאליו. הרקורד של גבארדיול עד גיל 22 כולל את המונדיאל הנהדר עם קרואטיה (מקום שלישי), שני גביעים, עונות ליגה טובות עם לייפציג - ובכל אלו הוא הצטיין. עכשיו, כשהוא מככב במנצ'סטר סיטי, יש לו פוטנציאל שלו להצטיין בעוד זכיות בתארים בשנים הבאות ולהפוך לאחד הבלמים הגדולים בעולם. אין ספק שלשם גבארדיול מכוון.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.