אחת הסוגיות הכי מייגעות בתולדות הכדורגל העולמי עומדת סוף סוף להסתיים. על פי דיווחים ברחבי היבשת שכוללים את בכירי העיתונאים בצרפת ובספרד, קיליאן אמבאפה וריאל מדריד סוף סוף יאחדו כוחות. אחרי שנים של ניסיונות, דרמות ואכזבות, עכשיו ויותר מתמיד נראה ''שבקרב'' העיקש הזה מלכת הכיתה של הכדורגל העולמי תצליח להנחית את המלך החדש שלה.
הסופרסטאר הצרפתי, ומי שנחשב כיום לכדורגלן הטוב בעולם, אף פעם לא הסתיר את רצונו הגדול להגשים את החלום הילדות שלו וללבוש את מדי הבלאנקוס. אמבאפה בן ה-25 רצה תמיד ללכת בדרכו של אלילו כריסטיאנו רונאלדו, אגדת ריאל מדריד שכיום משחק באל נאסר בליגה הסעודית. מאז שהיה ילד קטן בשכונת העוני, בונדי שבפאתי פריז הוא שאף לשחק עבור האימפריה הספרדית.
1 צפייה בגלריה
פ.ס.ז' אמבאפה נגד ריאל סוסיאדד
פ.ס.ז' אמבאפה נגד ריאל סוסיאדד
אמבאפה
(צילום: FRANCK FIFE / AFP)
על הכישרון של הצרפתי אף פעם לא היה עוררין. את עונת הפריצה הגדולה שלו עשה כשהיה בן 17 במדי מונאקו. היה מתעלל בשחקני היריב כאילו הם לא קיימים, אבל הופעת הענק שהכי זכורה הייתה בקמפיין המופלא של קבוצתו מונאקו דאז ב2017 שבה הוביל אותה תוך תצוגות ענק יחד עם ברנרדו סילבה הפורטוגלי המצוין (כיום בסיטי) ורדמל פלקאו החלוץ הקולומביאני (כיום בראיו ואיקנו) לעבר חצי הגמר שבו נעצרו על ידי יובנטוס.
מיד בסיום אותה עונה ענקיות היבשת עמדו בתור והסתערו על היהלום הנחשק. מי שזכתה בשרותיו הייתה פריז סן ז'רמן שהקימה גלאקטיקוס משלה באותם ימים עם ניימאר (כיום בסעודיה) ואמבאפה כנסיך הכדורגל הצרפתי החדש. פ.ס.ז' החתימה אותו על חוזה לשש שנים על סך 180 מיליון אירו ובכך הוא הפך להעברה השנייה הכי יקרה בהיסטוריה של הכדורגל האירופי אחרי חברו באותם ימים, ניימאר, שהגיע בסכום בלתי נתפס של 222 מיליון אירו.
כאמור, מגיל צעיר ריאל חשקה ביהלום הצרפתי. את ההליך האובססיבי לרכישתו החלה בקיץ 2018, כשאלילו הפורטוגלי הרעיד את אירופה והחליט לעזוב לטובת הרפתקה שבהמשך התבררה כלא מוצלחת במיוחד ביובה. פלורנטינו פרס, נשיאה הוותיק והכל יכול של הבלאנקוס, ראה בחזיונו רק אדם אחד שיוכל להיכנס לנעליים העצומות של רונאלדו, וזה אמבאפה. לסופרסטאר הצרפתי יש את כל התכונות הדרושות לכך.
הוא כוכב עולמי במגרש ומחוצה לו. הכדורגל שלו מהפנט, הוא כוח כלכלי עצום ומסומן כמי שישלוט בכדורגל העולמי ב־15 שנה הקרובות. ואיפה כל עסקת החבילה הזו יכולה להתממש הכי טוב? בריאל מדריד כמובן – במלכה הבלתי מעורערת של אירופה.
התקפה קטלנית שלא נראתה בכדורגל העולמי. אם בפריז היה לצידו את ניימאר ולאו מסי והפרויקט נכשל באופן טוטאלי, בריאל הוא הולך לשחק עם ויניסיוס ג'וניור וג'וד בליגנהאם. כמות השערים והשליטה הבלעדית שהשלושה האלו יספקו יחדיו בכדורגל העולמי החל מהעונה הבאה מציתה את הדמיון. ריאל מדריד של העונה נמצאת חזק מאוד בכל החזיתות.
היא במקום הראשון בליגה ועם רגל וחצי בשלב הבא בליגת האלופות למרות שהיא ללא חלוץ ומלך השערים שלה הוא בלינגהאם הקשר. ברגע שאמבאפה יצטרף לחגיגה הזו, אי אפשר יהיה להוריד מן השלישייה הזו את העיניים. אם בעבר התפעלנו חמש עונות רצופות מרונאלדו, בייל ובנזמה, אז כעת זו תהיה התקפה עוד יותר פורייה ומלהיבה שהולכת לשלוט בכדורגל העולמי.
כעת, כשהוא בגיל 25, לאחר שש עונות בקבוצה הצרפתית בה הפך למלך שעריה בכל הזמנים וזכה עימה כמעט בכל תואר אפשרי, החלוץ הבין שזה הזמן הכי נכון עבורו להגשים את חלום הילדות וללבוש את המדים של ריאל.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.