עידן ניסנוב/תושב לא היה ידוע בהחתמות יקרות מדי, אבל הקיץ הבעלים של הפועל ת"א שברו את שיא השכר, עם ההחתמה של החלוץ הסלובני אלן אוז'בולט, שסומן כיעד המרכזי של המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים.
אוז'בולט, מהזרים הבולטים בעונה שעברה (בעיקר בחלק הראשון של העונה) ומי שהרשים במדי הפועל חיפה, היה על הכוונת של הפועל ת"א כבר מתחילת הקיץ; אבל המו"מ מול סוכנו התנהל בתנודות חריפות ובלתי צפויות.
2 צפייה בגלריה
אלן אוז'בולט
אלן אוז'בולט
מהזרים הבולטים בעונה שעברה. אוז'בולט
(צילום: אלעד גרשגורן)
אחרי שכבר נדמה היה כי העסקה לא תצא לפועל, בערב שבת האחרון התקשר אוז'בולט לבוקסנבוים והודיע לו כי בחר להגיע לוולפסון, ואתמול הוא חתם לשנתיים עם אופציה. המתווה הראשוני של העיסקה אמור היה לכלול דמי השאלה מסלובאן ברטיסלבה אליה כרטיסו שייך ושכר של 180 אלף אירו, אבל בסופו של דבר המספרים טיפסו כלפי מעלה. הפועל ת"א רכשה את כרטיסו של החלוץ ב־220 אלף אירו ותשלם לו שכר בסך 225 אלף אירו לעונה (אם ימשיך לעונה שלישית שכרו יגיע כבר ל־250 אלף אירו), סכומים שנשמעו דמיוניים בעולם המושגים של המועדון האדום.
לסכומים הללו יש לצרף בונוסים (פלייאוף עליון, אירופה ואם יכבוש 10 שערים ומעלה) שיגדילו את שכרו לאיזור ה־300 אלף יורו לעונה. סעיף ייחודי שהוכנס לחוזהו של אוז'בולט: במקרה שהוא יקבל דוח חניה או קנס תעבורתי, הפועל ת"א תהיה אחראית על תשלומו.
2 צפייה בגלריה
אלן אוז'בולט
אלן אוז'בולט
כבש בעונה שעברה 11 שערים. אוז'בולט במדי הפועל חיפה
(צילום: אורן אהרוני)
החלוץ הסלובני שכבש בעונה שעברה 11 שערים יצטרף למחנה האימונים של הפועל ת"א, אליו הוא מגיע אחרי שעשה הכנה מלאה עם סלובאן ברטיסלבה, שכבר הספיקה לעבור סיבוב מוקדמות בליגת האלופות.
פורסם לראשונה: 07:00, 19.07.22