יוסי שלום.
מעולם לא נפגשנו לשיחה אישית. לו היינו נפגשים, הייתי מייעץ לך לצאת לחופשה. שנה ואולי יותר. לחשוב מעט היכן שגית, לצבור אמינות. זה לא לוקח יום או יומיים. לאחר השגיאות הרבות שעשית, עליך להרהר לא מעט ולבצע חישוב מסלול מחדש.

1 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
אבוקסיס
(צילום: עוז מעולם)

היית על גג העולם. שימשת כמאמן בית"ר ירושלים בתקופה קשה, תחת בעלים שהוא גם חבר. והנה יום אחד, קבוצת אוהדים בקבוצה קיללו אותך. מה עשית? טענת שלא קיבלת גיבוי וביצעת מהלך מהיר. הודעת "עד כאן" והתפטרת. לא רק זאת, רצת במהירות לקבוצת הפועל תל אביב שפיטרה את מאמנה קודם לכן. הבטיחו לך חוזה לשנה וחצי. שאפת לכך. סברת שטוב ציפור ביד מאשר חוזה עם בית"ר עד סוף השנה בלבד. רעיון כביר. שלא תבין אותי לא נכון. אני מגנה לחלוטין את הפרחחים המקללים ללא הרף, אבל מדובר בקבוצה קטנה של אוהדי בית"ר. לא מרביתם.
טוב, עברו שלושה חודשים. גם בהפועל תל אביב התקשית לבטא את יכולותיך המקצועיות. הקהל שקיבל אותך בזרועות פתוחות הפנה לך עורף. החלו קללות. לא מעטים - רבים. האם גם הפעם התפטרת? מה פתאום. אף אחד לא עמד להחתים אותך, הביקוש פחת. לא התפטרת בגלל המקללים, כי הפעם היה לך חוזה מובטח של שנה נוספת. למה לך לוותר?
אז יוסי, כך לא מתנהגים. וזו לא הפעם הראשונה. ומתי פוטרת? צחוק הגורל - כאשר הובסת על ידי הקבוצה שנטשת אותה רק לפני שלושה חודשים, בית"ר ירושלים, כשברק אברמוב ישב ביציע וחיכך ידיים בהנאה.
ולומר את האמת, טוב שהתפטרת מבית"ר. פתאום מתברר שהסגנון החדש של הצמד שהחליף אותך, אלמוג כהן וברק יצחקי, לא פחות טוב ממך, בלשון המעטה. כן, גם להם יהיו משברים, אך לפחות הם למדו לקח אחד מהתנהגותך: הם לא יברחו כאשר יוצע להם במהלך העונה חוזה טוב יותר. הם למדו ממך מה לא עושים. האם גם אתה תלמד מהניסיון המר שלך לא לחזור על טעות פעם נוספת?
לכן שב בבית ותחשוב עם עצמך. בעצם אין לך ברירה, כי במהרה לא יחתימו אותך. הקבוצות ייזהרו. צא להשתלמויות מאמנים, שפר את יכולותיך המקצועיות, המצויות כעת בשפל. בקיצור - צא ולמד. בצע תיקון.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.