שנה אחרי שהעפילה לדרג ב', נבחרת הראגבי בכיסאות גלגלים של ישראל עלתה גם לדרג א'. חניכיו של שלומי ספיבק, כולם חברי אילן רמת גן, גברו בחצי גמר אליפות אירופה דרג ב', המתקיימת בנורבגיה, על צ'כיה 39:48. הניצחון הבטיח את הכרטיס, ולבסוף ישראל סיימה במקום השני אחרי הפסד 55:30 להולנד בגמר.
המאמן שלומי ספיבק: "תודה לכולם, להתאחדות ספורט נכים, למועדון, למנהל המשלחת דודי ויינרב, תודה ענקית לשחקנים שהשתתפו ולשחקנים שלא הגיעו. מבחינתי אנחנו אלופים". מנהל המשלחת, דודי ויינרב, אמר: "מבחינתנו עמדנו בכל האתגרים החשובים. עלינו לדרג א' ונשתתף באליפות אירופה שתתקיים בחודש מאי בשנה הבאה".
2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
הישג נהדר. נבחרת ישראל
(צילום: דודי ויינברג)

כדורסל בכיסאות גלגלים: ניצחון והפסד לעתודה

נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל בכיסאות גלגלים עלתה בסוף השבוע למאזן 1:2 באליפות העולם עד גיל 23 עם ניצחון 44:69 על דרום אפריקה והפסד 64:55 לגרמניה.
בהפסקת המשחק מול דרום אפריקה עוד היה צמוד, 24:25 לישראל, אבל הרבע השלישי היה במעמד צד אחד וישראל רצה 4:27 כדי לגמור את המשחק, מה שאיפשר למאמן ליאור דרור לשתף את כל שחקניו. עמית ויגודה הוביל עם 25 נקודות, מקס פקרמן הוסיף 17.
2 צפייה בגלריה
ניצחון מרשים לנבחרת
ניצחון מרשים לנבחרת
ניצחון מרשים לנבחרת
(צילום: דוידה קוסף)
האליפות מתקיימת בוקט שבתאילנד, יעד תיירותי מבוקש מאוד, ובשני המשחקים ניתן היה לראות מטיילים ישראלים שנענו לפניית ההתאחדות לספורט נכים והגיעו לעודד עם דגלי ישראל. בבית משחקות גם תאילנד, ארה"ב וגרמניה.
פורסם לראשונה: 05:15, 10.09.22