המחזור החמישי בליגה האנגלית והמחזור הרביעי בליגה האיטלקית ננעלו היום (חמישי). מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 בחוץ את לסטר סיטי וסופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים בפרמייר-ליג, זאת לאחר פתיחת עונה נוראית. בסרייה A ניצחה אטאלנטה 1:3 את טורינו ועלתה למקום הראשון בצוותא עם רומא, כאשר לשתיים יש 10 נקודות. במשחק נוסף נפרדו בולוניה וסלרניטנה ב-1:1.
2 צפייה בגלריה
ג'יידון סאנצ'ו שחקן מנצ'סטר יונייטד
ג'יידון סאנצ'ו שחקן מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים. ג'יידון סאנצ'ו
(צילום: רויטרס)
לסטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:0
בתום המחזור השני, נראה היה שהשדים האדומים לקראת עוד עונה מסויטת, אך לאט לאט הקבוצה של אריק טן האח סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים והיא כבר במקום החמישי בטבלה. השועלים לעומת זאת, השיגו נקודה בודדת מתוך 15 והם עמוק במקום האחרון. בעיטת שוער של דני וורד הפכה במהרה להתקפת נגד של יונייטד, כאשר מרקוס ראשפורד מצא ברחבה את ג'יידון סאנצ'ו, שחלף על פני וורד וגלגל פנימה את שער היתרון של האורחת (23). המקומיים ניסו להשוות, אך התקשו לייצר מצבים ונותרו עדיין ללא ניצחון, כאשר הפעם - בניגוד לארבעת המחזורים הקודמים - הם אפילו לא הצליחו לכבוש.
2 צפייה בגלריה
שחקני אטאלנטה חוגגים
שחקני אטאלנטה חוגגים
עלו לפסגה. שחקני אטאלנטה חוגגים
(צילום: רויטרס)
אטאלנטה - טורינו 1:3
הקבוצה מברגמו ממשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה וסופרת ניצחון שלישי בארבעה מחזורים. החבורה של ג'אן פיירו גאספריני אירחו את טורינו לדו קרב בין שתי קבוצות שעדיין לא הפסידו, אך רק אטאלנטה ממשיכה להחזיק בתואר הזה מבין השתיים בתום המחזור. טון קופמיינרס היה האיש של המנצחת עם שלושער, והפך להולנדי הרביעי בתולדות הליגה האיטלקית שכובש שלושה שערים במשחק. את הראשון כבש ההולנדי מהנקודה הלבנה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה והוריד את אטאלנטה ביתרון להפסקה. במחצית השנייה נהנה קופמיינרס מבישול של ברנדון סופי הצרפתי והשלים צמד (47). שער מצמק של ולאסיץ' עבור האורחת מעט הלחיץ את אטאלנטה (77) אך פנדל מדויק נוסף של קופמיינרס בדקה ה-84 סגר את העניין מבחינת אטאלנטה שעקפה את רומא בזכות יחס שערים עדיף ועלתה על חשבונה למקום הראשון כשלשתיים יש 10 נקודות.
במשחק נוסף: בולוניה - סלרניטנה 1:1. לבולוניה: מרקו ארנאוטוביץ' (52, בפנדל). לסלרניטנה: בולאיה דיה (88)