ארלינג הולאנד הוא אחד השמות החמים בגזרת חלוצי העתיד. הנורבגי הספיק ליצור לעצמו מוניטין של סופרסטאר בזלצבורג ובתחנה הבאה שלו, בורוסיה דורטמונד. מדובר בשחקן שמתמצא ברחבה ומסוגל להבקיע בכל מצב בשתי הרגליים, בראש ואף ממצבים נייחים. האלנד, בנו של בלם העבר אלפי הולאנד ששיחק בפרמייר ליג, הוא ממעריציו של כוכב העבר ההולנדי רובין ואן-פרסי, שלטענתו שימש עבורו מודל לחיקוי.
עכשיו, אחרי שמנצ'סטר סיטי הודיעה על חתימת הסכם רכישה ראשוני של השחקן (אשר צפוי להיחתם עד תחילת יולי), יש לו הזמנות להוכיח שהוא אכן הכוכב שחושבים שהוא. קל זה לא הולך להיות, כי התחרות בהרכב רצינית ביותר. גבריאל ז'סוס, ריאד מחרז וראהים סטרלינג נשארים גם בעונה הבאה, וכן חוליאן אלבארז הארגנטינאי, אלא אם יוחלט שיושאל לקבוצה אחרת מסיבות אלה ואחרות.
1 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(צילום: gettyimages)
בעונה הבאה סיטי הולכת כהרגלה בקודש על כל הקופה. קודם כל לבסס שליטה בליגה בדמות זכייה שלישית ברציפות. הגביע הוא בונוס, אבל העיקר מבחינת פפ גווארדיולה, הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה הוא למחוק את כישלונות השנים האחרונות וסופסוף להניף את "הגביע עם האוזניים הגדולות", כלומר לזכות בליגת האלופות. הם יעשו כל מאמץ כדי שזה יקרה והולאנד הוא חלק חשוב בפאזל. תרומתו יכולה להיות קריטית.
במאי (או שאולי עוד קודם) נדע האם אכן התקוות התגשמו והפוטנציאל הגדול פרח במדיה התכולים של מנצ'סטר.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.