הליגה האנגלית תמיד הייתה אחת מהליגות המובילות בעולם. אמנם עד לפני 3 שנים הליגה הספרדית הייתה הטובה מכולן לפי דעת הרוב, אבל אחרי שרונאלדו עזב את ריאל מדריד, התואר עבר לאנגליה. כאשר אנשים החלו לצפות יותר בליגה האנגלית, יותר ויותר שמו לב לכמה שהיא טובה בפער ניכר מהאחרות. והעונה נראה שהיא אפילו זינקה לרמה אחרת.
צ'לסי - התכולים שכרגע בראש הטבלה עם 19 נקודות אחרי 8 מחזורים מראים יכולת טובה מאוד, עם שחקנים צעירים ואיכותיים ומבוגרים יותר שמוסיפים את הניסיון. הקיץ היא החתימה בדיוק את מי שהיה חסר לה (כאילו חסר הרבה לאלופת אירופה) - חלוץ. רומלו לוקאקו הוא סקורר חזק ובעל מסה שיכול לעבור כל בלם. צ'לסי יכולה לזכות באליפות אם תדע לאזן את המשחקים שלה ובעיקר לא לאבד נקודות איפה שהיא אמורה לנצח.

1 צפייה בגלריה
אנדראס כריסטיאנסן חוגג עם מייסון מאונט
אנדראס כריסטיאנסן חוגג עם מייסון מאונט
צ'לסי
(צילום: רויטרס)

ליברפול - האדומים כרגע במקום השני בטבלה עם 18 נקודות, ויכולת התקפית אדירה שנראתה בניצחון 0:5 על ווטפורד. ליברפול זה מועדון בעל היסטוריה גדושה בתארים וקבוצת כדורגל מעולה שיכולה לנצח כל יריבה. הקיץ הזה היה חלש מבחינתה, כאשר החתימה רק את קונטה בתור בלם מחליף לוואן דייק/מאטיפ, אבל עם ההתקפה הקטלנית ביותר באנגליה ואולי בעולם (סלאח שרותח במשחקים האחרונים, מאנה, פירמינו וז'וטה), קישור יציב והגנה נהדרת, יכולה לזכות השנה באליפות אם תדע לנצח במשחקים הגדולים.
מנצ'סטר סיטי - הסיטיזנס כרגע במקום השלישי עם 17 נקודות. העונה החלה בהפסד מפתיע לטוטנהאם, ומאז סיטי חזרה להראות כמו הקבוצה של פפ. האלופה המכהנת רוצה לשמור על התואר, וזה יכול לקרות רק בזכות יציבות וג'ק גריליש אחד. אם התוצאות יגיעו וגריליש ישתלב בשטף המשחק, האליפות שוב תהיה שלה.
מנצ'סטר יונייטד - השדים האדומים כרגע במקום השישי עם 14 נקודות. אולי הקבוצה המאכזבת ביותר מבין ארבע המועמדות לאליפות. הקבוצה לא מצליחה להתחבר עד הסוף ולנצח משחקים ברצף, ובעיקר לא לספוג. יונייטד עשתה אולי את הקיץ הטוב ביותר באנגליה, החזירה את כריסטיאנו רונאלדו, החתימה את ג'יידון סאנצ'ו שהרשים מאוד בדורטמונד ולא מצליח להתרומם בקבוצתו החדשה ואת רפאל וראן שלא מזכיר את עצמו מתקופתו בריאל מדריד. החצים מופנים אל המאמן סולשיאר שלא מצליח לחבר את הקבוצה. אם יונייטד רוצה להיות במרוץ האליפות היא חייבת שיפור ואת רונאלדו בשיאו.
ארסנל וטוטנהאם, שתי הקבוצות שמשלימות את ה"ביג 6", כרגע לא נמצאות במרוץ האליפות, אבל נראה שהן יכולות להיות אופטימיות לגבי העתיד ולגבי הכרטיס לאירופה (טוטנהאם במקום החמישי עם 15 נקודות וארסנל במקום ה-12 עם 11 נקודות). יש קבוצות שמפתיעות לטובה העונה, כגון ברייטון שנמצאת במקום הרביעי עם 15 נקודות ויכולה להיאבק על הכרטיס לאירופה ו-ווסטהאם שנמצאת במקום השביעי עם 14 נקודות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.