רישרליסון דה אנדרדה (או רישרילסון בקיצור) הוא הרכש הלוהט של טוטנהאם. החלוץ בן ה-25, יליד נובה ונציה שבברזיל, הגיע בגיל 21 לירח. כלומר, מפלומיננזה לווטפורד. חיש מהר היה ברור שהחלוץ המוכשר לא עוצר. אמנם הקליטה בווטפורד הייתה קשה, 5 שערים ב-41 משחקים. אבל הוא עבר לאברטון ושם שיחק ארבע עונות, עם ממוצע של 13 שערים במדי הטופיז.
הצטיינותו סללה את הדרך לסלסאו, הנבחרת הברזילאית. הוא הספיק להיות שחקן מרכזי ברוטציה של הנבחרת בקופה אמריקה 2019, אמנם עם שער בודד אבל הרבה מאוד תנועה, מסירות וקבוצתיות. הוא גם ייצג את הנבחרת האולימפית של ברזיל בטוקיו וכן הגיע עם הבוגרים לגמר נגד ארגנטינה של מסי בקופה אמריקה לפני שנה, אך הפעם הפסיד.
1 צפייה בגלריה
רישרליסון
רישרליסון
רישרליסון
(צילום: AFP)
שנת 2022 היא השנה של רישרליסון. הוא שודרג ועבר לטוטנהאם, שסוף סוף, עם היחלשותה של ליברפול – יש לה סיכוי ריאלי לאליפות ראשונה מזה שנים והיא במרוץ צמוד בפסגת הפרמייר ליג עם ארסנל ומנצ'סטר סיטי. הארי קיין וסון סוף סוף מקבלים עזרה. מעבר לכך, הוא כבש שישה שערים בחמישה משחקים עבור הסלסאו, יותר מכל שחקן בינלאומי אחר שלהם, כולל ניימאר. הגושפנקה הרשמית לכך שהוא סופרסטאר הייתה בניצחון במשחק הידידות שנערך בסוף השבוע האחרון. החלוץ כבש שני שערים נגד הגנאים, כשניימאר מסייע מאחור כקשר ומבשל לו את הצמד. קצת כמו העברת שרביט.
רק מה?אליה וקוץ בה. לרישרליסון היסטוריה של הסתבכויות בעבירות משמעת. אם יתרכז בכדורגל, אין ספק שנבחרת ברזיל תרוויח במונדיאל וכן טוטנהאם במסגרות השונות. המפתח הוא התמדה וריכוז. זה הדלק שעליו ירוץ.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.