העונה היא 2021/22. לאו מסי בן 34 ועבר לפ.ס.ז׳, כריסטיאנו רונאלדו כמעט בן 37 וחזר למנצ׳סטר יונייטד, ואנחנו קולטים שעוד שנייה שני הכוכבים האלה הולכים להגיד לנו שמספיק להם מכדורגל ושהם רוצים לפרוש. זה אמנם נשמע עצוב, אבל כנראה שמצאנו את היריבות הבאה בכדורגל העולמי, וכולכם יודעים מי הם הכוכבים שאני מדבר עליהם.
קיליאן אמבאפה וארלינג הולאנד מוכיחים לנו ממשחק למשחק שהם מוכנים להפוך לכוכבים החדשים. הולאנד לא מפסיק לקרוע רשתות כשעד הפציעה החזיק ברצף משוגע של לפחות שער אחד למשחק. נקווה שיחזור למגרשים כמה שיותר מהר. אמבאפה לעומת זאת נמצא בפרויקט המטורף בפ.ס.ז׳ עם כוכבים כמו מסי, סרחיו ראמוס ואשרף חכימי.
1 צפייה בגלריה
הולאנד חוגג
הולאנד חוגג
הולאנד חוגג
(צילום: gettyimages)
אז נתחיל עם הנורווגי בן ה־21, שסביבו רוצה בורוסיה דורטמונד לבנות את הקבוצה העתידית, למרות שמועות על מעבר לריאל מדריד. עם 9 שערים העונה ושלושה בישולים בשישה משחקים, הולאנד מוביל את הצהובים-שחורים כמעט הכי גבוה שאפשר, בדרך למאבק על האליפות עם לא אחרת מאשר באיירן מינכן, שגם עימה שמו נקשר כמה פעמים.
נמשיך לצרפתי בן ה־22, כבר הספיק לזכות בארבע אליפויות, להגיע עד גמר ליגת האלופות ולזכות במונדיאל. באופן לא מפתיע גם אמבאפה מבוקש על ידי ריאל מדריד, ובקיץ האחרון כמעט עבר אליה. מדובר בשחקן טכני עם מהירות מרשימה ודריבל מהטובים באירופה, שלא מפסיק לסחרר את אוהדי הכדורגל. אין ספק שהטוב לפניו ולפנינו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.