הפסדים, צעקות, קללות, שרשרת של טעויות מקצועיות. לא ברור עדיין מי יהיה המבוגר האחראי שיוציא את בית"ר ירושלים מהבוץ, כי הקבוצה עדיין לא כבשה בשלושת המשחקים בהם ברק יצחקי אימן אותה. המנחוס מסרב לעזוב את הקבוצה, שחווה כעת את אחת העונות הקשות בתולדותיה. מבול ההפסדים שלא מפסיק לרדת גורם לקריסה בביטחון העצמי של כל מי שמעורב בבית"ר, אך למרות הייאוש הכבד שאופף את המועדון, עומד בפינה שחקן מוכשר שבולט מעל כולם עם שישה שערים בליגה הבכירה.
עדי יונה בן ה-19 הוא האור השקט בקצה המנהרה, שעוד מחזיק את בית"ר עם הראש מעל המים. הצגה אישית של שחקן שלא מפחד מביקורות, ועובד שעות נוספות בניסיון למצוא את הנוסחה שתשאיר את קבוצתו בליגת העל.

1 צפייה בגלריה
שחקן בית"ר ירושלים עדי יונה
שחקן בית"ר ירושלים עדי יונה
עדי יונה
(צילום: קולומויסקי)

כמעט בכל שלב במהלך העונה הנוכחית יונה היה שותף להפסדים הכואבים של בית"ר ירושלים. היו משחקים שפשוט אי אפשר למחוק מהזיכרון, סחרחורת של חוסר יציבות תקפה את העורף של הירושלמים. ועדיין, גם ברגעים הקשים הוא היה זה שגילה אחריות והראה ניצוצות על כר הדשא. הגיבור הצעיר הוא פירור קטן של תקווה בתוך מערבולת איומה ונוראה שאף אחד לא מעז להתחיל לחשב את סיומה.
אם בית"ר ירושלים תנשור בסיום העונה לליגה השנייה, אף עין לא תישאר יבשה. ייקח הרבה זמן לאסוף את השברים ולעכל סיטואציה כזאת, במיוחד כשמדובר בקבוצה מאוד פופולרית בקרב אנשי הכדורגל הישראלי.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.