בזמן שההתאחדות לכדורגל הציבה אולטימטום לבית"ר ירושלים להציג בפניה עד יום ראשון את את המקורות התקציביים ולעמוד בדרישות המינימום של הבקרה התקציבית, לטענת הבעלים משה חוגג, הוא ונאמן הקבוצה, עו"ד יצחק יונגר, מנהלים מגעים מתקדמים עם איש עסקים ישראלים לרכישת המועדון.
על פי חוגג, הצדדים קרובים לסיכום, כך שאותו איש עסקים כבר מוכן לקבל את התנאים לרכישה. אותו איש עסקים, מנגד, הציב שני תנאים להשלמת העסקה: שהוא יוכל לעזוב לאלתר אם אוהדי הקבוצה יפגינו מחוץ לביתו וכי חרם מכירת המינויים יוסר.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
איש עסקים בדרך לרכישת בית"ר? חוגג
( צילום: עוז מועלם)
כזכור, בשיחות שהתקיימו בימים האחרונים, אחרי שבית"ר לא הצליחה להציג נתונים שהיא עומדת בתקציב המינימום הנדרש כדי לעבור בבקרה, נקבע כי ההחלטה הסופית בעניינה תיקבע ביום ראשון. בית"ר הייתה אמורה להציג שני מסלולים שהיו מונעים את הודעת ההתאחדות, באחד מהם היא כבר לא עמדה: העברה של ארבעה מיליון שקלים על ידי עמותת האוהדים, שטענה כי הגיעה לסיכום עם משה חוגג על העברת הבעלות. אלא שכבר שלשום הודיעו נציגיו של הבעלים כי העסקה ירדה מהפרק מאחר שלא נאספו הכספים הנדרשים.
אם המסמכים שהוגשו אתמול על ידי בית"ר ירושלים לא יהיו לשביעות רצון אנשי הבקרה והמחלקה המשפטית, לא יהיה מנוס מלהוציא מכתב רשמי של ההתאחדות על אי-עמידה בדרישות הבקרה, על כל ההשלכות הנלוות לכך, כל זאת כשבמקביל במועדון ממשיכים להחתים שחקנים. במכבי פ"ת שירדה ללאומית ביקשו הבהרות על מנת לדעת לאיזו ליגה להיערך.
2 צפייה בגלריה
מחאת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של משה חוגג
מחאת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של משה חוגג
מחאת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של משה חוגג
( צילום: עוז מועלם)