נבחרת הנוער המופלאה הזו הסבה לנו הרבה נחת, לאחר שנים ארוכות של אכזבה מהכדורגל הישראלי מצד הקהל הצמא להצלחות. היצירתיות והגישה השונה של המאמן אופיר חיים, שסייעו במידה רבה להצלחה של הנבחרת, מעידים כי יש כשרונות בגילי הנוער ורק צריך לעבוד איתם נכון. ראינו את זה עם המקום השלישי במונדיאליטו שהוכיח כמה פוטנציאל קיים בסגל, וזה הוכח גם לפני כן, בהגעה לגמר אליפות אירופה בשנה שעברה.
ההצלחה המתמשכת הזו אומרת דרשני! כעת ברור לחלוטין שדרוש שינוי יסודי בכל ההתנהלות של ההתאחדות לכדורגל ומינהלת הליגות, והגופים האלו חייבים לבנות מחדש מהיסוד מערך אשר יביא לשינוי במבנה הליגות. זה הסיכוי היחיד של השחקנים הצעירים להתקדם ולהצליח במסגרת ישראלית.

1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת הנוער של ישראל רן בנימין עם רוי נאווי
שחקן נבחרת הנוער של ישראל רן בנימין עם רוי נאווי
נבחרת הנוער
(AP Photo/Gustavo Garello)

נדרשת הגבלת מספר הזרים בליגות כדי לפנות לצעירים האלה מקום, מה שיגרום לכך שהם יוכלו להתפתח ולהתקדם. בכך נצא נשכרים מבחינות רבות: למשל, תהיה לנו נבחרת איכותית וניהנה מהם במגרשים שלנו. ראינו שהצעירים האלה לא נפלו מאף נבחרת שפגשו בשנה האחרונה ואף עלו עליהן.
צריך מישהו אמיץ שיביא לשינוי המבנה, אשר אולי יביא בעתיד תוצאות. זה יהיה פשע אם כל חבורת הצעירים המוכשרת הזו לא תהפוך לחלק פעיל בקבוצות הבכירות ותמשיך במסע שלה כלפי מעלה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.