‏אפשר לשקר חלק מהזמן לחלק מהאנשים. אי אפשר לשקר כל הזמן את כל האנשים. בחודש הזה התגלה הבלוף של הפועל באר שבע. כמה אפשר להיות "יעילים", לשחק כדורגל אפור ובסוף לנצח איכשהו. מתישהו היה ברור שהכל התפוצץ לרוני לוי, וזה רק עניין של זמן עד שמכבי חיפה תפתח את הפער שישקף את הבדלי הרמות האמיתיים בין הקבוצות.
כשאני מדבר על בלוף אני מתכוון ששחקנים בודדים החזיקו קבוצה שלה ובמיוחד את המאמן שלה. השחקנים האלו הם רמזי ספורי, ניקיטה רוקאביצה, מריאנו בריירו ומיגל ויטור. זה לא מספיק, כי היתר לא מתאימים למועדון עשיר ששואף להישגים. ספורי לבדו מעורב ביותר שערים מאשר כל הקבוצה ביחד, היחיד שמייצר התקפות, מבשל וכובש. השחקן היחיד שנותן מספרים יפים הוא המגן הימני אור דדיה, שבישל 3 פעמים העונה.
1 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
דור מיכה
(צילום: עוז מועלם)
על החוסר האיזון של הקבוצה אמור לתת את הדעת המאמן שנכשל בבניית הסגל, והתוצאות האחרונות (7 מ־18 נקודות ו־4 שערי זכות בחצי סיבוב) מדברות בעד עצמן. ואני לא מדבר על ההדחה הכואבת בגביע על־ידי מכבי פתח תקווה.
רוני לוי דוגל בכדורגל טקטי, כזה שייתן לו 0:1 קטן, זה יכול להספיק מקסימום למקום השלישי, בטח לא לאתגר קבוצה כמו מכבי חיפה. אני לא רואה את באר שבע ממשיכה עם לוי, כי האוהדים מאסו בכדורגל המשעמם, הלא מספיק חכם ואפילו כבר לא יעיל. בסוף הקהל רוצה ליהנות מהכסף והזמן שהוא משקיע.
אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.