שר התרבות והספורט ח"כ מיקי זוהר ביקר בספיבק – מרכז הספורט של איל"ן ברמת-גן. במהלך הביקור אשר נערך בנוכחות יו"ר העמותה פרופ' אלון דומניס, (שהיה בצעירותו חבר המרכז) מנכ"לית העמותה אל"מ (במיל.) אורית אילון-פרידמן, מנכ"ל ספיבק בועז קרמר, מנכ"לית מרכז שיקום וספורט איל"ן חיפה ומנהל תחום הספורט בעמותה, אבינעם גלעד.
בביקור שוחח השר עם ספורטאי איל"ן אשר מגיעים להישגים אדירים ומסבים גאווה לאומית וחברי נבחרת הכדורסל בכיסאות גלגלים, צפה במאמנים וכן חווה מקרוב את פעילות בענפי הספורט הפראלימפי ביניהם - טניס, טניס שולחן, כדורסל בכיסאות גלגלים.
1 צפייה בגלריה
מיקי זוהר באיל"ן ר"ג
מיקי זוהר באיל"ן ר"ג
מיקי זוהר באיל"ן ר"ג
(צילום: אילן ר"ג)
יו"ר איל"ן, תא"ל (במיל.) פרופ' אלון דומניס, אמר במהלך הביקור: "ספורטאי איל"ן מגיעים להישגים מרשימים והם גאווה לאומית לכולנו. עמותת איל״ן פועלת במרץ לפתח ולהרחיב את פעילות הספורט לאנשים עם מוגבלות גם מחוץ לערים המרכזיות ליישובי הפריפריה, לכל הדתות והמגזרים. אנו סומכים את ידינו על משרד התרבות והספורט, בשותפות לקידום הפרויקטים הקיימים והפניית המשאבים עבור פעילות ספורט נכים ביישובי הדרום והצפון".
שר התרבות והספורט מיקי זוהר בירך את הנוכחים ואמר: "אין תחליף להשקעה ולעבודה קשה. בתחום הפראלימפי חשוב לי שיהיה אפשר להגיע ליותר ויותר ספורטאים. ככל שיש יותר ילדים צעירים מוכשרים עם מגבלה בשגרת יום ספורטיבית זה הערך הגדול ביותר מבחינתי. להרחיב את המעגל של הספורטאים. זה מחזק מנטלית ופיזית. שמחתי לראות את הספורטאים של איל״ן ואני מברך את עמותת איל"ן על העשייה המבורכת שלהם בתחום".