השינוי סוף סוף הגיע. במגע קסם, גיא צרפתי הצליח בינתיים לשנות את הגישה במכבי נתניה, ובסופו של דבר, זהו הדבר שהקבוצה הייתה זקוקה לו יותר מכל, מאמן שיצליח לעשות טוויסט בעונה המסויטת שעוברת על המועדון מעיר היהלומים.
בשלושת המשחקים האחרונים, שהסתיימו כולם בניצחון, רואים את השינוי הענק שהגיע בדמות משחקים רבי שערים, הגנה שלאט לאט התייצבה, שחקנים כגון נאסים וואמו שהראה ניצוצות של יכולת טובה בדמות שער יתרון אדיר במשחק מול בני ריינה, לירן רוטמן שכבש בדקות האחרונות ועוד.

1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי נתניה גיא צרפתי עם בר כהן, לירן רוטמן
מאמן מכבי נתניה גיא צרפתי עם בר כהן, לירן רוטמן
צרפתי והשחקנים
(צילום: עוז מועלם)

טביעת האצבע של צרפתי ניכרת במועדון, והשחקנים רוחשים לו כבוד רב. השינוי מתבטא גם בכך ששמות שהיו בדרך החוצה, כגון מקסים פלקושצ'נקו ואיגור זלאטנוביץ' שחזר מהקפאה וספסול אצל המאמן הקודם, הראו למה הם מסוגלים במשחקים האחרונים. הדברים שראינו מהם רק מעידים על הפוטנציאל שיש בקבוצה, ועל המקומות אליהם היא עוד יכולה להגיע העונה, כאשר המטרה היא התברגות בשישייה הראשונה ששווה מקום בפלייאוף העליון.
מכבי נתניה הייתה צריכה תרופה למכה, אחרי שהסתבכה בתחתית בפתיחת העונה ולא מצאה פיתרון, וההחתמה של צרפתי הגיעה בזמן הנכון ביותר עבורה - שחקן עבר שזוהי משרתו הראשונה כמאמן ראשי, אחרי שצבר ניסיון רב כעוזר מאמן, כולל בליגת האלופות. שרק ימשיך כך, והשמיים הם הגבול. יאללה נתניה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.