הארי קיין כבר בן 28. הוא בשיא כושרו, כובש, רץ ונלחם. אין איתו שום בעיית משמעת כלשהי, הוא משחק בטוטנהאם ומשמש כקפטן נבחרת אנגליה. אבל, וזה אבל מאוד גדול, יש לו בעיה. בגילו הוא כבר היה צריך לזכות בכמה תארים. בטוטנהאם הוא הגיע לגמר ליגת האלופות ב-2019 והקיץ סיים שני עם אנגליה ביורו שבו הייתה מארחת משותפת עם עוד מדינות, כולל בשלבי הסיום. כרגע הוא נטול תואר קבוצתי, אפילו הזניח ביותר.
רק כדי לנחם את קיין, הוא לא הראשון בהיסטוריה שתויג ע"י מומחי כדורגל ונצרב בתודעת הקהל בתור "לוזר". גם זינדין זידאן נחשב לכזה עד שלקח את גמר ליגת האלופות ב-2002 (וזה עוד אחרי זכייה במונדיאל וביורו עם נבחרת צרפת), כנ"ל אריין רובן עד לזכייה בגמר האלופות של 2013 עם באיירן מינכן ואפילו רונאלדו ומסי הגדולים, שחיכו עד שנות ה-30 שלהם כשזכו עם נבחרותיהם ביורו ובקופה אמריקה, בהתאמה.

1 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הארי קיין
(צילום: AFP)

כדי שקיין יזכה במשהו בשנים הקרובות צריך לקרות אחד משני התהליכים הבאים: שטוטנהאם תתחמש ברצינות או שהחלוץ יעבור לקבוצה אחרת. מאחר שהסיכויים לתרחיש הראשון קלושים, עקב השלכות משבר הקורונה וחסכנותו של דניאל לוי המשמש כבעלים, התרחיש השני נשמע יותר ויותר סביר. כמו שזה נראה, מנצ'סטר סיטי להוטה לשים את ידה על קיין. כרגע ייתכן שמתגבשת עסקת חליפין שתכשיר את המהלך: ברנרדו סילבה וכן גבריאל ז'סוס (או אחד מהם) עשויים לעבור לספרס לצד סכום גדול, ובכך ייגמר הסיפור.
סיטי מאוד רוצה את החלוץ, בעיקר לאור העובדה שהיא מחפשת עוגן יציב. ריבוי הכובשים בשנה שעברה היה טוב בשל ריבוי האופציות, אבל בליגת האלופות לא הייתה כתובת מרכזית אחת וזה מה שחיסל את סיכויו של פפ גווארדיולה לזכות בעוד תואר, הפעם כמאמן התכולים. למעשה, השחקן שפפ רוצה שקיין יחליף הוא סרחיו אגוארו. האחרון עבר עונה רבת פציעות והלך לברצלונה. קיין פחות פציע וצעיר מקודמו בחמש שנים. נראה שהדברים הולכים לכיוון של סגירת עסקה - ושהקריירה של קיין עשויה לקבל תפנית. בסוף העונה אם החלוץ הפנטסטי התקדם לכיוון המטרה - למלא את ארון הגביעים הריק.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.