דני אבדיה שלנו פתח את עונתו השנייה עם הוויזארדס. בעונה הקודמת דני היה בסדר יחסית לרוקי, אך לא הראה יכולת דומה למה שעשה בשנה שלפני במדי מכבי ת"א. הוא הפך להיות השחקן שמחכה לכדור, שנוגע בו רק פעם בכמה התקפות, השחקן הזה שמחכה בחוץ, מקבל מסירה לעתים רחוקות וזורק שלשה. אבדיה של מכביהיה שחקן שיצר לאחרים ולעצמו, ובוושינגטון לא ראינו יותר מדי מהדבר הזה.
לאחר כל משחקי ההכנה של הוויזארדס לעונה, וגם הניצחון במשחק הפתיחה בטורונטו, אין ספק שהתחושה היא שמשהו בקבוצה השתנה והכדורסל יותר קבוצתי וחכם - הודות לעזיבתו של ראסל ווסטברוק ולהגעתו של המאמן ווס אנסלד ג'וניור. למרות זאת, דני הוא עדיין לא שותף אמיתי להתקפות של הוויזארדס, ובולט רק בהגנה, שם הוא כמעט ולא עושה טעויות, פעם אחר פעם עוצר את היריב שלו ולא נכנע לסל קל.

1 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(צילום: AP)

דני חייב להיות יותר "חצוף", וזה אומר לדרוש מסירות, לבוא לקבל את הכדור במקום לברוח ממנו לאזור הפינה. הוא חייב להבהיר לחבריו לקבוצה, לחדשים ולישנים, שהוא לא שחקן של לעמוד בפינה ולהעיף כמו ברטאנס וקולדוול פופ. אני לא שקט לגבי מעמדו בקבוצה, וכעת, כאשר הוא לא אמור לפתוח בחמישייה אלא לשחק עם הרכבים שבהם הוא יכול ליצור לעצמו ולאחרים, הוא צריך להתקדם.
דבר אחד בטוח: זה לא יקרה סתם ככה. דני יהיה חייב לקחת על עצמו יותר, ליצור לעצמו את הביטחון שהוא צריך, להגיע לקחת את הכדור ולשחק איתו. מאוד ברור לעין שכאשר דני מחזיק בכדור, דברים טובים קורים, לכן הוא צריך להיות יותר אסרטיבי. אסור לדני להרגיש שהוא לא יכול לקחת על עצמו מהלכים, הוא צריך לבצע את זה בלי לדפוק חשבון.
אבדיה צריך ויכול לממש את הפוטנציאל הענק שיש לו. ברגע שדני יבין שהוא יצטרך לקחת על עצמו את המשימה של קפיצת המדרגה, וברגע שמאמנו וחברי הקבוצה שלו יבינו שהוא לא שחקן שעומד ומחכה לכדור, השמיים הם הגבול. הגיע הזמן שההייפ המטורף סביב דני יצדיק עצמו ויהפוך להצלחה מסחררת בבירת ארצות הברית.
אנחנו יודעים מה אתה שווה דני, אל תתבייש!
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.