כאוהד מכבי חיפה אני אמור לתפוס את הצד של יוסי בניון ואלון חזן במאבקם נגד הענקת חדר פרטי לערן זהבי בקמפיין של נבחרת ישראל. כן, אני אמור לשמוח לאידו של זהבי. אני אמור להגיד ״מי הוא בכלל החצוף הזה? עליו ליישר קו עם מדיניות מנהיגי הנבחרת, נקודה סימן קריאה״. אבל לא ולא. וכל כך למה? אוקיי, אז קודם כל כי הם הולכים איתו ראש בראש.
צריך להיות לא חכם כדי לא לראות שהם עושים דווקא. הרי "גם אנחנו היינו שחקנים, מה הוא עושה פוזות?" אז זהו, שזהבי לא עושה פוזות, וזה אווילי להשוות אותו לשאר השחקנים בנבחרת כי אין דבר כזה שוויון כשזה מגיע לספורט. אם בניון וחזן לא מסוגלים להגן על עמדתו הספורטיבית של זהבי אז הם לא ראויים לאמן.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
גם על מונס דאבור הם לא היו מסוגלים להגן (אבל על עומר אצילי ועוד איך). מה אני בעצם אומר? שבניון וחזן עושים פוליטיקה. והם מתגלחים על הזקן של זהבי. אם זהבי לא מתאים לכם מקצועית אז תהיו גברים ותגידו, אבל אל תתלו את זה בכן חדר לבד או לא חדר לבד כי זה מגוחך.
אני, גם כאוהד מכבי חיפה, בעד לגמרי שזהבי יקבל חדר לבד כי כך היה מקדמת דנא, כי הוא תמיד קיבל חדר לבד. לערוך לשחקן סופר מקצוען כמו זהבי סדרת חינוך זה לא רציני. ולי אין בכלל ספק שערן יכול לתרום לקמפיינים הקרובים של נבחרת ישראל וגם להקרין על יתר השחקנים שילמדו ממנו מה היא מקצוענות. אלון חזן ויוסי בניון היו שחקנים גדולים שמאוד אהבתי. אבל אני לא אוהב את ההתנהלות הקטנונית שלהם מול זהבי ודאבור. אני מאוד מקווה שההדורים ייושרו וזהבי יהיה בנבחרת. בינתיים בניון וחזן לא מקבלים ממני שום "YES" בסאגה הזאת.
גילוי נאות: לא הייתי חסיד גדול של זהבי בליגה למרות שהוא היה שחקן ענק (גם לא הייתי חסיד של מסי כשהבקיע נגד מכבי חיפה, למרות שבבארסה ובנבחרת ארגנטינה הוא היה אצלי תמיד מספר אחת) אבל כששיחק בסין ובהולנד תמיד החזקתי לו אצבעות.
שורה תחתונה: ערן זהבי חייב להיות בנבחרת ובניון וחזן חייבים לרדת מהעץ שטיפסו עליו (אני מוכן לספק את הסולם).
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.