קבוצת הנשים בכדורעף של הפועל כפר סבא הציגה אתמול (רביעי) יכולת מרשימה מול אוורסה דה מנורקה, כשפעמיים חזרה מפיגור והייתה קרובה לניצחון, אבל במערכה החמישית כשהמשחק היה בידיים שלה, משהו השתבש והיא הפסידה 3:2 במשחק הראשון במסגרת שלב 32 האחרונות בגביע האתגר האירופי.
כפר סבא נתקלה ביריבה ספרדית חזקה, שהעבירה את ההכרעה אליה הביתה במשחק הגומלין שייערך ביום רביעי הבא. מנורקה לא הפסידה העונה בביתה, וכדי לעלות לשמינית הגמר הפועל כפר סבא תצטרך להתעלות ולנצח בספרד 0:3 או 1:3. אם כפ"ס תנצח 2:3, העולה תקבע במערכת זהב.
1 צפייה בגלריה
שחקניות כפ"ס
שחקניות כפ"ס
שחקניות כפ"ס
(צילום: יוסי לזרוף)
זה היה המשחק ה-50 של מועדון הפועל כפ"ס במפעלים האירופים מאז כינונה של ההנהלה החדשה לפני יותר מעשור. בלטו בכפר סבא: בטיסטה (24 נק'), ויליקי 17 נק', הקס וגלית דבש 10 נק' כ"א.
בסיום אמר מאמן הפועל כפר סבא, סבסטיאן דבש: "היה משחק מצוין. הפסדנו לקבוצה חזקה, אבל לא נפלנו מהן. הן לא הפתיעו אותנו. כמו שהפסדנו, היינו קרובים לניצחון. הבעיה שהקבוצה נמצאת בעייפות מצטברת בשל עומס של 11 משחקים בתקופה מאוד קצרה. אנחנו מאמינים בעצמנו, שום דבר לא נגמר. נבוא לגומלין בספרד במטרה לנצח. אנחנו לא נוסעים לטיול, אפשר לנצח בגומלין".