ב-28 במאי שתי קבוצות, ליברפול וריאל מדריד, הולכות להיפגש במשחק על כל הקופה. מדובר בגמר ליגת האלופות שייערך בסטאד דה פראנס בפריז. כזכור, המשחק היה אמור להיערך בסנט פטרסבורג, אך הועבר בשל הפלישה הרוסית לאוקראינה. ישנם הרבה מאוד אספקטים למשחק, אבל מטבע הדברים רוב העיניים נשואות לשחקנים המובילים ובעיקר לכובשי השערים, בהם אתמקד.
נתחיל ממוחמד סלאח. מעטים שיערו שהמצרי יהפוך לסופרסטאר שהוא. הכישלונות בצ'לסי ובפיורנטינה חישלו אותו, והעבודה הקשה ברומא השתלמה. תחת יורגן קלופ הפך סלאח, שהגיע למועדון ב-2017, למכונת שערים שהובילה ראש חץ קטלני בהנהגתו, ביחד עם סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו (האחרון איבד את מקומו בהרכב והודח לטובת דיוגו ז'וטה). עם 30 שערים מתחילת העונה והיסטוריה של הצלחות במדי המייטי רדס (כולל אליפות בשנת הקורונה וליגת האלופות בשנה שלפניה), אין שום סיבה שמגמה זו תיפסק. כרגע גם נשאלת השאלה - כיצד במשך שנות השיא שלו לא נבחר לכדורגלן השנה בעולם? מתמיה ואפילו מעורר חשד לגבי אופן הליך הבחירה. שווה בדיקה.

1 צפייה בגלריה
קארים בנזמה מאוכזב
קארים בנזמה מאוכזב
קארים בנזמה
(צילום: AP)

קארים בנזמה הוא הכובש המצטיין של ריאל מדריד ומשחק בה כבר 13 עונות. לאחרונה השתווה לראול האגדי במקום השני בטבלת כובשי כל הזמנים של המועדון, ועשוי לעקוף אותו עוד העונה. רבים פיקפקו ביכולתו של בנזמה להוביל את הבלאנקוס אחרי עזיבת רונאלדו. השנה, בגיל 35, הוא נותן את עונת השיא בקריירה שלו - 44 כיבושים ב-44 משחקים ושיאן הכיבושים בליגת האלופות לעונה זו עם 15 שערים. כמובן שהצרפתי שמח לעזרה, בעיקר מכיוון ויניסיוס הברזילאי. בכל מקרה, ריאל צריכה את בנזמה בשיאו כדי לשחזר במדויק את הניצחון בגמר 2018 על היריבה האנגלית.
מה יהיה בגמר? האם מישהו מהם יכבוש? ומי תזכה? בכל מקרה, יש לקוות שהשנה יהיה יותר משער אחד – בניגוד לשני הגמרים האחרונים שנערכו - ושהטובים ינצחו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.