וואלה, אני בן אדם של לב. לב, רגש, יצרים. רוצה לראות מוטיבציה ואהבה לדברים שאני אוהב. אני רוצה את איל ברקוביץ'.
אותו ברקוביץ' שב-2001 לא יכל ללחוץ יד בסוף המשחק מול אוסטריה לגילברט פרילאסינג אחרי שחטף שער שוויון בדקה ה-90. אותו ברקוביץ' שביקש לאמן את הנבחרת בחינם ב-2010 - שהתכונן ימים ארוכים למסיבת העיתונים והכין דפים, אך זרק אותם ברגע האמת ודיבר מהלב. מה כבר יקרה? נפסיד? אנחנו מפסידים 60 שנה. לא נעלה? לא עלינו 60 שנה. נתבזה? אנחנו מתבזים 30 שנה.

1 צפייה בגלריה
איל ברקוביץ'
איל ברקוביץ'
איל ברקוביץ'
(צילום: ראובן שוורץ)

מי לא עבר פה? מאמנים זרים, מאמנים ישראלים, יועצים, מנהלים מקצועיים. כל המאמנים הכי טובים היו פה: קשטן, גרנט, גוטמן, אפילו נילסן והרצוג. משהו קרה? נמאס כבר לשמוע על מונדיאל מקסיקו 1970 שגם אליו עלינו בקומבינה עם 2 משחקי מוקדמות בלבד.
אני רוצה רגש. רוצה מישהו שאוהב את הנבחרת אהבת נפש. רוצה מישהו שיצמרר את השחקנים לפני משחקים כאלה כי הוא ידבר מהלב. שלא יוותר על השחקנים הכי טובים! כוורת של עוזרים וטקטיקנים יהיו סביבו - הוא לא יהיה לבד, אבל הוא יהיה הראש. רוצה את איל ברקוביץ'. מה כבר לעזאזל יקרה?
אוהדי נבחרת ישראל הם אנשים מסכנים. כמה אפשר לשמוע על המונדיאל המזורגג הזה מ-1970? די, עברו כבר 54 שנים! למה אנחנו כל הזמן צריכים לבעוט בדלי? כמה הזדמנויות עוד נקבל? מגדילים את היורו, מוספים את ליגת האומות, לא תעלה מפה, תקבל גלגל הצלה משם, לא תיקח את הגלגל - חכה, יש מקום לעוד נבחרות, לא ניצלת? רגע, אולי יעשו פליי אין.
הגיע הפאקינג טיים לנסות משהו אחר, מבטיח לכם - לא יקרה שום דבר! אנחנו בלאו הכי מנצחים רק נבחרות מדרג צ' שמדורגות יותר נמוך מים המלח. הגיע הזמן לאיל ברקוביץ'. תנו לו את המפתחות - כמו שמראדונה קיבל. לא יצליח? תרוויחו את השקט ממנו לנצח, אבל תנו לו את ההזדמנות.
הכותב הוא מייסד פודקאסט בק טו בק

גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.