הדרבי הסתיים, והסיפור בין ניר קלינגר לאוהדי מכבי ת"א עדיין פתוח. הוא לא התחיל במשחק הזה, ולא הסתיים בראיון של ניר בסופו.
בתור אוהד מכבי כשלושה עשורים, ואחד שיודע דבר או שניים בנוגע רחשי ליבם של אוהדי הקבוצה, כדאי שתקרא, ניר. לא, אנחנו לא שוכחים לך אף גליץ', אף מסירה ואפילו לא גול אחד שנתת במדים הצהובים. אנחנו לא שוכחים לך שהיית קפטן צהוב אמיתי. אנחנו לא שוכחים את רגעי האושר שנתת לנו וכמה אהבנו אותך. ולא, אנחנו לא שוכחים שהבאת לנו אליפות כמאמן אחרי שנים במדבר, וכל זה ללא הכסף הגדול של גולדהאר. אנחנו מעריכים, מוקירים ותמיד תהיה מדורג גבוה בהיכל התהילה של מכבי ת"א.

1 צפייה בגלריה
ניר קלנגר
ניר קלנגר
ניר קלנגר
(צילום: ראובן שוורץ)

אבל - וזה אבל גדול - גם לא נשכח לך שברגע היפה של הזכייה באליפות אחרי כמעט עשור יבש, ההחלטה הראשונה שלך הייתה לזרוק בבושת פנים את המלך שלנו, את אבי נימני, אחרי שהביא לך תואר ברגליים שלו. זו החלטה שהמועדון היה זקוק לעשור כדי להתאושש ממנה. לא נשכח לך את השנה שעברה, כשהנהלת מכבי זימנה אותך לטקס הוקרה מרהיב שנערך לכוכבי עונת 92 האגדית. ומה הייתה תגובתך? לא נראה לי שבתפקידי הנוכחי אני צריך להיות שם? למה? כי רצינו להגיד לך תודה למרות שאתה מאמן את הנמסיס שלנו?
לא נשכח לך גם את התנועה המגונה בגמר הגביע, ובעיקר את זה שניסית להיות גיבור אדום על חשבוננו. ואגב, מעולם לא התנצלת. אז אל תתפלא בנוגע ליחס, זו הבחירה שלך! דע לקחת אחריות מהצד שלך ולהפסיק לראות את עצמך כקורבן.
כאוהדי מכבי, תמיד כיבדנו שחקני עבר, בכל מקום אליו הלכו. ואם דווקא אתה החריג, כנראה שיש לך חלק בסיפור הזה. ואם בכל זאת בחרת להצטער על כל מה שנתת למכבי, נזכיר לך שבלי מכבי לא בטוח שהיית מי שאתה היום. הייתה לך את הזכות להיות קפטן מכבי תל אביב ולנו הייתה הזכות לראות אותך בצהוב.
אז לפני שאתה מכפיש קהל אוהדים שלם, ראוי שתבצע בדק בית. ואף פעם לא מאוחר להתנצל.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.