קבלו את סניור לוקאס פודולסקי, שחזר בגיל 37 להטריף את הליגה הפולנית. החלוץ הוותיק, שלזכותו שני שערים העונה במדי גורניק זאבז'ה, היפנט השבוע את אירופה עם שער מדהים משישים מטר בניצחון קבוצתו 1:4 על פוגון שצ'צ'ין. פשוט מדהים - הוא קיבל את הכדור מעט לפני קו החצי, ראה את השוער מטייל איפשהו ושיגר בעיטה נקייה ומרהיבה פנימה.
מי היה מאמין שהחלוץ הגרמני יליד פולין יהיה הסיפור החם של השבוע. פודולסקי, שכיכב בבאיירן מינכן ובארסנל, זכה עם נבחרת גרמניה במונדיאל 2014, ובשנים האחרונות נשכח כמעט לגמרי. הוא הסתובב בטורקיה וביפן, ובשנה שעברה חתם במדי זאבז'ה כדי למשוך עוד קצת את הקריירה. מה שהוא עשה השבוע הזכיר באיזה סקורר נפלא מדובר. פודולסקי עשה הרבה צרות ליריבות ברחבי אירופה. הוא מומחה בלנטרל הגנות, תמיד ידע לנצל מצבים שלא הרבה חלוצים יודעים ליישם כיום, ואולי בעתיד נראה את החלוץ המבטיח בתפקיד מאמן מוביל בליגות הבכירות - רק שהוא עדיין לא מוכן לפרישה.


הקבוצה שטיפחה את הכישרון הפולני בצעירותו הייתה בכלל פ.צ. קלן הגרמנית. פודולסקי עבר כברת דרך ארוכה עם המועדון הצנוע, עימו בילה בליגה השנייה, ו-24 שערים שלו החזירו את הקבוצה לבונדסליגה. משם הוא הגיע לבאיירן, איתה לקח דאבל ב-2007/8, והתייצב כאחד השחקנים המובילים בנבחרת גרמניה, שם כבש 49 שערים ב-130 הופעות. הוא פרש ממנה עטור תהילה ב-2016, בגיל 31. התקופה לצד בסטיאן שוויינשטייגר, מירוסלב קלוזה ופיליפ לאם, הייתה ללא ספק היפה בחייו. מעניין מה היה קורה אם בפולין היו דואגים לזמן אותו לפני הגרמנים.
עכשיו, כל מה שנשאר ללוקאס פודולסקי הוא ליהנות מהשנים האחרונות שלו בכדורגל העולמי. החלוץ הוותיק ירצה להמשיך לבלוט העונה במדי גורניק זאבז'ה, ומי יודע, אולי להוביל אותה לתארים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.