הפועל חדרה בעיצומם של מאבקי תחתית קשים, והמטרה היא לצאת עם ידה על העליונה. כרגע זה לא נראה טוב, אבל עם גישה חיובית ומאמץ מצד השחקנים, בסופו של דבר הם ייחלצו מהמקום האחרון.
עכשיו הגיע הזמן לתת פייט, לצמצם את הטעויות למינימום, ולגרד נקודות מכל מי שאפשר. נראה שפרט לשלוש הגדולות, ואולי גם הפועל חיפה, אפשר לצאת עם הצלחה יחסית מכל משחק בליגה הצפופה הזו, ולא להסתמך רק על מפגשים עם קבוצות תחתית.
1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה חוגגים עם אלעד מדמון
שחקני הפועל חדרה חוגגים עם אלעד מדמון
שחקני הפועל חדרה חוגגים עם אלעד מדמון
(צילום: עוז מועלם)
המחשבה צריכה להתחלק לשניים: קודם כל, לבוא בראש אחר למשחקים הנותרים עד לפלייאוף התחתון. בנכון שקשה מאוד לראות את האופק עם עם 15 נקודות בלבד ואחוזי הצלחה נמוכים, אבל הכל יכול להתחבר, עוד לא מאוחר ויש עוד המון זמן. סמי בורארד החליט להישאר עד סוף העונה, וזה יתרון גדול, גם אלעד מדמון עדיין כאן, וחדרה צריכה לשחק טקטי, חכם, עם גישה נכונה, לשלוט בכדור, לייצר מצבי הבקעה, לשלוט באחוזי החזקת הכדור, לשלוח שחקנים קדימה ולהעז לתקוף. אחר כך, בפלייאוף התחתון, יהיו מספיק הזדמנויות להתאושש.
באמת שחוץ ממכבי חיפה, המשחקים שנותרו לא קשים כל כך. היא תפגוש מספר קבוצות במשבר, וזו ההזדמנות של חדרה לנצל אותו. בשביל כך חייבים חלק אחורי יציב, אבל גם לנסות לעבוד טוב יותר בחלק הקדמי. לסחוט פה נקודה, שם שלוש, בעיקר לחפש ניצחון שכל כך חסר לחדרה העונה, השוונג הזה שיעיף אותה קדימה, שלוש נקודות מתוקות מדבש. לא רק חיים סילבס אחראי למצב של הקבוצה, אבל הוא בא בזמן בשביל להציל אותה, קדימה חדרה! מאמין בכם.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.