לגיונר, איזו מן מילה זאת. כזו שגורמת לאלפי חובבי ספורט וכדורגל בפרט ללחוץ על כפתור ה-"+" בשלט על מנת להרים את הווליום כשמשודרת מהדורת חדשות הספורט, וכדי לשמוע ולהתעדכן באיזו דקה נכנס הנציג שלנו בגולה, ומתי הבקיע/בישל. כי זה מה שמגדיר את המילה לגיונר - שגריר, נציג, שכשהוא מלהטט ושובה את לב הקהל ביציעים, כך גם אנחנו בבית נמסים ומתמוגגים יחד איתם, רק דרך הטלוויזיה.
אי שם בסקוטלנד ששוכנת באי הבריטי, אפשר למצוא אחד כזה, ליאל עבדה. הכישרון הצעיר שהגיע ממכבי פתח תקווה בקיץ 2021 כבר הספיק לבנות לעצמו שם כאחד השחקנים המבטיחים בסלטיק, וגם בשאר היבשת כבר הספיקו להכיר את הילד מהמלאבס. את עונת הבכורה אשתקד סיים עבדה עם עשרה שערים ועוד שישה בישולים, כאשר גם עכשיו הוא נמצא עם מאזן דומה בסטטיסטיקת ההבקעה.
1 צפייה בגלריה
ליאל עבדה חוגג
ליאל עבדה חוגג
ליאל עבדה חוגג
(צילום: gettyimages)
עבדה מושך כבר תשומת לב מזה זמן רב, ובחודש שעבר אף פורסם כי סאות'המפטון תהיה מוכנה לקלוט אותו תמורת 10 מיליון ליש"ט. עכשיו, כשיצאה לאור ידיעה אחרת לפיה עבדה ומאמנו היווני בסלטיק, אנג' פוסטקוגלו, נמצאים בסכסוך ומשבר ביחסים ביניהם כפי שהגדירו בתקשורת בסקוטלנד, נראה כי הולכות להצטרף למירוץ אחר החלוץ עוד ועוד קבוצות מהטופ של הכדורגל האירופי, כמו אייאקס ובנפיקה שמביעות בו עניין. אז גם בעקבות הקשר הנוסק עם המאמן, וגם לנוכח העובדה שעבדה די מיצה את עצמו במדים הירוקים-לבנים, כעת נראה שהגיע זמנו לעשות את קפיצת המדרגה ולמצוא את התחנה הבאה באירופה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.