רבות דובר בימים האחרונים על קבלת האזרחות של מיגל ויטור, שאולי ילבש את מדי נבחרת ישראל בקרוב. הבלם הפורטוגלי בן ה-32 הפך לשר ההגנה של הפועל באר שבע, איתה הגיע להישגים בשנים האחרונות, אך השאלה היא אם בכלל כדאי לצרף לנבחרת שחקן בגילו שהתמודד לאורך הקריירה עם לא מעט פציעות ארוכות. אולי הגיעה השעה לאזרח שחקנים מוכשרים כבר מגיל הנוער ולייעד אותם לנבחרת הבוגרת.
למשל, קרלוס אלברטו ריברה בן ה־18 מפנמה, חלוץ מוכשר שכבש העונה במדי קבוצת הנוער של מכבי ת"א תשעה שערי ליגה, ואולי ניתן יהיה לאזרח אותו בעתיד לטובת הנבחרת.
1 צפייה בגלריה
מיגל ויטור נאבק בדאנטה
מיגל ויטור נאבק בדאנטה
מיגל ויטור
(צילום: רויטרס)
המקרה של ויטור הוא מיוחד מאחר שמדובר בשחקן שמגיע לנבחרת בגיל מבוגר יחסית. אמנם בלם מצוין עם לא מעט ניסיון, אך הגיל עושה את שלו. ויטור סוגר העונה שש עונות ברציפות בהפועל באר שבע עימה זכה בשלוש אליפויות, אבל נעדר ממשחקים רבים בשל פציעות רבות.
אחד הרגעים הזכורים עבור אוהדי באר שבע הוא השער של הפורטוגלי נגד אינטר בסן סירו ב־0:2 ההירואי. כולנו תקווה שנמשיך בעתיד לייבא שחקנים מוכשרים לנבחרת ישראל ונוכל כך להגיע להישגים משמעותיים, אך כדאי שהשינוי יתבצע כבר במחלקות הנוער, שם יאותרו המוכשרים שבהם ויוכנו לשלבים הבאים בקריירה שלהם.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.