עם 1.93 של כישרון ענק, סוף פודגוראנו מתקשה לבצע את קפיצת המדרגה. למה בעצם? קשר הכנף, שגדל במחלקת הנוער של חדרה, עשה את המעבר לאימפריית הנוער של מכבי חיפה, הפגין בה יכולות מרשימות שהובילו אותו, לפני כשנתיים, בגיל 18 בלבד, ישירות למחלקת הנוער של רומא – שם כבש שלושה שערים לצד שישה בישולים.
זה ללא ספק הישג עצום לכדורגלן הישראלי שלא חלם על פתיחת קריירה מרשימה בגיל כל כך צעיר. ודווקא העונה בקבוצתו החדשה, במדי ספציה האיטלקית, הוא לא מצליח לספק את הסחורה: הוא ממעט לקבל דקות משחק ממאמנו טיאגו מוטה האגדי, ששיחק בקבוצות העל כמו אינטר, ברצלונה, פריז סן ז'רמן ואתלטיקו מדריד.
1 צפייה בגלריה
פודגוראנו (במרכז עם הגב) מברך את קובלנקו
פודגוראנו (במרכז עם הגב) מברך את קובלנקו
פודגוראנו (במרכז עם הגב) מברך את קובלנקו
(צילום: גטי אימג'ס)
כרגע נראה ששום דבר לא הולך לפודגוראנו בקלות בעונה זו. הוא לא מצליח להיכלל בתמונת ההרכב הראשונה של קבוצתו, שמדורגת בשלב זה בתחתית הטבלה בסרייה א' במקום ה־16 ועושה מאמץ אדיר לשרוד בליגה. בפועל, הישראלי קיבל בסך הכל 5 הזדמנויות משחק לאורך העונה.
יחד עם זאת, צריך לזכור שפודגוראנו רק בתחילת דרכו המקצועית בקבוצת הבוגרים של ספציה. הוא בן 20 שנמצא הרחק מסביבתו הטבעית וצריך עוד זמן כדי להתאקלם ולהתגבש יחד עם הקבוצה. השאלה הגדולה היא אם סוף יצליח לבסס את מעמדו בקבוצה ולהפגין את הכשרון הענק הטמון בו, או שמא יאלץ להתברג בקבוצה חדשה שתסייע לו לצאת לאור ולהטביע את חותמו.
נצטרך להמתין ולראות בהמשך העונה אם סוף יצליח לבנות לעצמו שם מוביל בקבוצה ולגרום למאמנו להאמין בו ולתת לו את כל הכלים הדרושים על מנת להצליח. הכל יהיה תלוי בסופו של דבר בכוח הרצון של הקשר הישראלי שיצטרך להתגבר על הקשיים ולהבטיח את מקומו בקבוצה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.