מכבי ת"א בכדורסל היא, כידוע, אימפריה לשעבר. הקבוצה שפעם, עד לפני עשור וחצי, הייתה כוח אירופי ולפני כשבע שנים זכתה בפעם השישית בתולדותיה באליפות אירופה, היא כיום קבוצה בינונית ומטה. 6 שנים היא לא הגיעה לפלייאוף היורוליג (למעשה, בשנה היחידה בה הבטיחה את מקומה שם, 2020, הקורונה עצרה את המשחקים), והיא מחפשת לחזור למה שהייתה פעם. לזכות המועדון ייאמר שנעשה חריש עמוק בכדי למנף הקיץ מחדש את המותג ששמו "מכבי" ולחדש את ימי התהילה. אלו השחקנים שכדאי להתמקד בהם:
יפתח זיו - הישראלי המצטיין של הליגה בשנת 2020 עובר לבמה הגדולה, היורוליג. יש לקוות שהרכז המוכשר והפיזי, שהגיע מגלבוע/גליל, יעמוד באתגרים הרבים שעומדים בפניו, ויהפוך להיות אחד הישראלים הדומיננטיים במועדון, זאת כאשר עתידם של זוסמן וכספי אינו ברור. הראשון מבוקש ע"י אלבה ברלין והשני שוקל פרישה מוקדמת, עקב ריבוי פציעות.

1 צפייה בגלריה
יפתח זיו
יפתח זיו
יפתח זיו
(צילום: אורן אהרוני)

ג'יימס נאנלי - שחקן מבריק עם אינטליגנציה נדירה. הוא חוזר לישראל 6 שנים אחרי ששיחק במכבי אשדוד, כשבדרך עבר בין היתר בפנרבחצ'ה ובמילאנו - ובשתיהן הותיר רושם חיובי. הבעיה היא שבשנה וחצי האחרונות הוא בקושי שיחק בגלל פציעות. יש לקוות שלא יגמור את הקריירה במכבי כמו ארון ג'קסון, שם גדול עם יכולת קטנה.
דרק וויליאמס - כמו שזה נראה כרגע, הבינגו הכי גדול של מכבי. פורוורד פיזי מאוד שנבחר שני בדראפט 2011 ונחשב לפוטנציאל מבוזבז בליגת ה-NBA. לזכותו ייאמר שהבין זאת ועבר לאירופה, שם הפך לאחד מכוכבי באיירן מינכן ולאחר מכן המגמה נמשכה בפנרבחצ'ה. למרות יכולת הקליעה שלו, יש לוויליאמס בעיה אחת רצינית- הוא שומר נורא ואיום וזקוק לתגבורת רצינית מהספסל כדי לגמור את המשחק בלי להיגרר לבעיית עבירות.
אלה הם השחקנים שאמורים לעשות את ההבדל בין עונה איומה לעונה סבירה, לכל הפחות ברמת הפלייאוף. כמובן שמצופה גם מהשחקנים שיישארו ומיתר החדשים שיתרמו את חלקם. אולי סוף-סוף, אחרי שנים כה ארוכות ומתסכלות, מכבי תצא לדרך חדשה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.